Auto’s - XM - XM V6 VSX - 1995
Bart-DY3
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 54
Geregistreerd: 19-06-2006

- ID/DS DSpécial
- CX 25 GTI Automatic
- XM V6 VSX
- Xantia Break 1.8 16V Plus
Gepost: 21 november 2021 12:15 PM

Wegens auto van de zaak en weinig rijden heb ik mijn XM sinds maart 2020 geschorst en in een kurkdroge garagebox gestald. Het idee was om er op een later moment weer mee te gaan rijden, maar ik vraag me of dat nog gaat gebeuren. Daarom besloten haar toch te koop te zetten.

Kenmerken:
Kleur Rouge Griotte
V6 12 klepper PRV/ZPJ motor
Kilometerstand 360.000
Vroege serie 2 geproduceerd in 1994
Diravi stuurbekrachtiging
Nog zonder anti-lek bol, dus zakt fraai in
Gaaf velours interieur, keurig lederen stuur, mooie etoile velgen
Handgeschakeld
Er zit geen airco in
Trekhaak

Ik heb de auto in 2004 gekocht er heb zelf in 16 jaar 200.000 km heerlijk mee gereden. Alle onderhoud altijd op tijd laten uitvoeren en ik heb de complete onderhoudshistorie vanaf nieuw.

Er was niet veel mis met de XM was toen ik haar stalde. Kort daarvoor was ze nog prima door de APK gekomen. De lak glimt nog goed, want ik heb haar altijd garage gestald. Voor roest moet je goed zoeken. Wel wat kleine beschadigingen en 2 niet erg opvallende deuken. Het interieur is fris. Ik had de laatste periode wel af en toe een weigerende startmotor, maar bij een volgende poging deed ie het dan weer.

Tijdens het stallen is de XM flink koelvloeistof gaan lekken bij de radiateur en lopen sommige banden te snel leeg. Ik heb de XM na maart 2020 niet meer gestart, maar heb goede hoop dat ze wel weer vlot aanslaat.

Er zit dus werk aan de XM, maar het is nog een net exemplaar.

Bekijk hier de advertentie in de markt

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook