Klantendienst DS België
Joris VO
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 09-11-2021

Gepost: 18 december 2021 10:22 AM

Goedemiddag,

Kent er iemand het mailadres van de klantendienst van DS België?

Of moet je via het contactformulier op de website gaan?

Groetjes,

Joris

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3121
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 19 december 2021 08:27 AM
  [ # 1 ]

Geeft DS België geen antwoord op je vraag?

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
Joris VO
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 09-11-2021

Gepost: 20 december 2021 01:41 PM
  [ # 2 ]

Ik had graag een mail naar hen gestuurd om een probleem met mijn DS7 te bespreken. Ik had daar graag wat bijlagen in willen meesturen zodat ze meteen een volledig dossier zouden hebben.

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17334
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 20 december 2021 06:17 PM
  [ # 3 ]

Aan het online contactformulier kunnen tot 10 bijlagen met een gezamenlijke grootte van 25 MB worden toegevoegd Cool

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
moreels geert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 30-12-2012

Gepost: 22 december 2021 05:53 PM
  [ # 4 ]

Een tijdje geleden DS chat gecontacteerd met een paar vragen waar ik duidelijkheid over wou. Hun 3 maal gecontacteerd. Wacht nog steeds op antwoord. Hopelijk verloopt het via mail beter

Profiel  
 
moreels geert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 30-12-2012

Gepost: 07 mei 2022 06:14 PM
  [ # 5 ]

Dienen chat is geen kl…. waard. Ook al contact mee gehad, die doen niks voor de klant want je krijgt nooit antwoord. Is nothans geen robot vermoed ik

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2022 | adverteren
Facebook