Mercedes liefhebber nu ook met een Citroen!
SmokeyTheBandit
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 13-01-2022

Gepost: 15 januari 2022 09:16 PM

Hallo,

Ik ben Martijn 40 jaar ITer van beroep maar ook aardig goed met sleutelen.
In de loop der jaren best wat dingen kunnen rijden maar nu komt het moment dat er wat meer behoefte is aan wat meer ruimte omdat mijn pa zijn scootmobiel geregeld mee zal moeten. Dat gaat helaas niet in mijn huidige dagelijkse auto passen een Megane 3 Estate (heerlijke auto overginds). Al veel Renault gereden maar heel eerlijk ik vindt de Kangoo nou niet de meest knappe/sexy bus en hij oogt ook wat smal. De Berlingo B9 daartegen zeker de 2012-2013 modellen zijn wel leuk mooie kop en daar is zeker met wat aanpassingen wat leuks van te maken.


Dat is aardig gelukt, heb een ex bouwvakkers Berlingo uit 2012 gekocht die in de basis al aardig ruim is uitgerust (achterkant professioneel afgetimmerd;airco;cruise;zijdeur etc.). Wel wat werk maar daar kom ik wel uit.

Naast de Berlingo heb ik nog een ander project, eentje die je niet te veel ziet in Nederland. Namelijk een Mercedes SLK 55 AMG. Voor de personen die het niet weten dit is een van de meest kleine roadsters die er is met een ware AMG 5.5L V8 onder de kap. Inmiddels getuned tot zo rond de 410pk. 0-100 al eens in 4.0 gedaan. Zelf uit de UK naar Nederland gereden en geimporteerd. Onderhoudt doe ik ook volledig zelf.Hier gaan logischerwijs de meeste “resources” heen maar dat is vrij logisch geen goedkoope project auto. Maar wel veel fun Very Happy.

De Berlingo zal ook zeker aardig wat onderdelen voor de AMG gaan vervoeren naast mijn Pa’s scootmobiel.
Zal binnen de club ongetwijfeld dingen doen die nog niemand of weinig hebben gedaan. Ik ben erg van de unieke aanpassingen dus ik zal vele zeker op ideeen brengen.

Daily: Berlingo B9 1.6 HDI
Fun/Project: MB SLK 55 AMG V8

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 15 januari 2022 09:40 PM
  [ # 1 ]

Leuke auto’s! Zit zelf ook wel eens verlekkerd naar zo’n SLK 55 te kijken. Ben heel benieuwd wat je met de Berlingo gaat doen.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook