Auto’s - CX - Citroen CX 22 TRS zwart. Harde bodem
CitrofielTD
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 21-04-2007

Gepost: 06 mei 2022 06:28 AM

Mijn eerste liefde laat ik teveel verslonzen. Mijn gezin kiest steevast voor nieuw materiaal wat niet omhoog hoeft te komen, over navigatie beschikt en de interieur temperatuur middels airco op pijl houdt.

Ik doe dus mijn zwarte cx 22 trs berline in de aanbieding. In bezit sinds juni 2004. In die 18 jaar 10-15.000 kilometer gereden. Meer voor gezorgd dan gereden dus.

Ze is geproduceerd eind 86, op kenteken gezet in maart 87. Een serie 2 dus. De bodem is volledig gerestaureerd (90 manuren) en in de tectyl gezet. Het standaard grijze interieur is compleet vervangen voor het zwarte vip interieur.  De grijze knoppen zijn nog aanwezig. Het hemeltje is opnieuw bekleed. De bumpers zijn netjes zwart zonder krassen of happen. De kofferklep en motorkap vertonen geen roest. Op zwart zie je alles dus optisch wat minder. Waarschijnlijk heeft ze ooit lichte schade gehad op het rechter achterspatbord want op dat paneel begint de zwarte lak te vergrijzen.

De motor loopt zoals die hoort te lopen. Altijd onderhouden door renard. De APK is tot en met juni 2023. Recent zijn de schijven en blokken vervangen, ruitenwisser motor, wiellager linksachter en de Hoorn. Banden (michelin) nog 6mm profiel. De distributieriem heeft weinig gelopen, maar zit wel aan zijn leeftijd. Komt omhoog zoals het hoort, veert als de koningin belieft.

Ik ben meer opzoek naar een liefhebber dan maximaal € vandaar de prijs.

Zodra mijn nas een teken van leven geeft upload ik enkele foto’s


Bekijk hier de advertentie in de markt

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook