Audi rijder naar Citroen
MatthijsR
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 27-06-2022

Gepost: 28 juni 2022 07:19 AM

Goedemorgen allemaal,

Ik had al een topic gemaakt in het C4-gedeelte, maar ik dacht dat het ook wel zo netjes was om mij even voor te stellen.

Mijn naam is (verrassend) Matthijs, 40 jaar oud en woon met mijn vrouw in het prachtige Reeuwijk.
Het werd voor ons tijd om te kijken naar een andere auto en met de stijgende brandstofprijzen toch maar gekeken naar elektrisch. We waren beide gek van de e-Mokka in dat funky groen, maar na een proefrit viel deze eigenlijk direct af, je ziet continu de motorkap als je in de auto zit en we vonden hem klein en krap van binnen. Naast deze auto stond een erg leuk uitziende auto, namelijk de e-C4. De techniek is gelijk aan die van de Opel (en 2008e), maar mijn vrouw was direct verkocht en daar ook maar een proefrit in gemaakt. Wat een heerlijke wagen zeg, super comfortabel en erg ruim van binnen.

Deze dealer had wat we zochten (wilde nagenoeg direct rijden) maar een dealer verder op had precies wat we zochten en na een kort ritje en goede prijs voor onze huidige auto die gekocht.

Hierbij onze “nieuwe” (2100km) e-C4 in het oranje.

Het is een Feel (de luxere versies was buiten budget) waar alles op zit wat we zochten (climat control, cruise control, lane-assist, regensensor en Android-Auto).

Onze eerste ervaringen zijn hier terug te lezen:
https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/241782/

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook