Schema Zekeringen Jumpy
JuVa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 03-07-2022

Gepost: 05 juli 2022 09:11 PM

Hoi,

ik heb een Jumpy uit 2011 , Diesel , lichte vracht.

Nu heb ik sinds een tijdje meldingen problemen met sluiten van mijn deuren, het lukt niet altijd ze te sluiten en de centrale vergrendeling doet raar, daar boven op blijft de computer melden dat de deuren niet gesloten zijn.

Nu op zich geen ramp, maar het gepiep van de melding ” deuren sluiten” kan je wel irriteren na een tijdje Smile

Punt is dat ik naar aanleiding daarvan mijn zekeringen eens wou na kijken. Nu lijkt het schema in mijn instructieboekje je overeen te komen met de werkelijke toestand.
De foto 1 in bijlage is versie in het boekje ( dat trouwens in spiegelbeeld afgedrukt is ...)
maar foto 2 in bijlage toont een foto van een zekering kast die ik op internet vond en die lijkt veel meer op de situatie in mijn wagen. bv de 15 en 30 ampere naast elkaar op voorlaatste positie kan ik ook zien in mijn kast in de auto en staat niet op de tekening in het instructieboekje.
Dus ik vraag me af, waar maak ik een fout? of klopt echt de tekening in het boekje niet? Zonder een goed schema kan ik niet weten wat de zekering is van de centrale vergrendeling of van het centrale dashboard scherm. Kan iemand me mogelijk verder helpen? al bedankt groet, Jürgen
b

Afbeelding Bijlagen
ZekeringKastJumpy.jpgInstructie.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
JuVa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 03-07-2022

Gepost: 05 juli 2022 09:15 PM
  [ # 1 ]

$

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook