7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
   
een leuke gs gekocht van 74.
Gepost: 09 januari 2023 10:56 PM
  [ # 91 ]

Zat dat dashboard met toerenteller er eigenlijk ook nog bij, of zou dat hier nog ergens liggen?

Profiel  
 
zweefie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 13-09-2012

Gepost: 10 januari 2023 07:13 AM
  [ # 92 ]

Er zat geen dasboard extra bij ,ik heb zelf laatst en zelfde dasboard gekocht met toerenteller en de oude km teller weer over gezet ,zo blijft de stand het zelfde maar vond een toerenteller toch mooier .
Andere dasboard is natuurlijk ook mooi maar denk dat die toch in de break komt.
Ik heb ook nog een Peugeot 304 coupe daar zit een vergelijkbaar dasboard in ,wel iets uitgebreider met oliedruk en olietemperatuurmeter maar die is vele malen zeldzamer dan van een gs.

Profiel  
 
Gepost: 10 januari 2023 10:15 AM
  [ # 93 ]

Dan is die of bij Koen of bij mij achtergebleven. Maar je bent al voorzien begrijp ik.

Profiel  
 
zweefie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 104
Geregistreerd: 13-09-2012

Gepost: 15 april 2023 06:26 PM
  [ # 94 ]

Van de week weer een stukje gereden , lekt volgens mij toch bij de pijpje dus had ze achteraf beter de o ringen kunnen vervangen en volgens mij lekken de keerringen van de assen uit de bak weg ook ,zijn die makkelijk te vervangen , wat ik zo op de onderdelen tekening gezien heb zou dat niet zo moeilijk moeten zijn maar of me dat nog voor twente gaat lukken ,denk het niet want heb nog het nodige andere werk te doen komende weken maar wie weet .
verder natuurlijk wel erg leuke auto al is mijn oog ergens anders op gevallen wat ik ook al jaren heel mooi vind en vrij zeldzaam is.
Heb maar beperkt ruimte om auto,s onder dat te huisvesten en de break is toch ook wel erg leuk dus maar eens kijken hoe ik dat weer aanpak ,kans dat deze dan toe hoe jammer ik het ook vind weer in de verkoop komt is aanwezig.
Komt tijd komt raad .

Profiel  
 
 
7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook