2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
hydractive veerbollen op xantia zonder hydractief? te doen, of ???
JW
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1667
Geregistreerd: 18-12-2004

- C5 Aircross-Hybride
Gepost: 16 september 2023 12:08 AM
  [ # 16 ]

Even wat meer kilometers ermee maken.

Als je ze net gemonteerd hebt zit er nog wat lucht tussen het membraan en de bovenkant van dezuiger, dat moet eerst verdwijnen.
Nu veert ´ie ook een beetje op die lucht.

Groet,
JW

Profiel  
 
bibberkip
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 227
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 16 september 2023 09:01 AM
  [ # 17 ]

Inderdaad, we zeggen dan; don’t jump your conclusions….maar natuurlijk heb ik wel een paar keer hoge lage stand gedaan, dat hebben we zo eenmaal geleerd in 1975 hé  dat zijn van die usual things….. Dus eerst even uitgebreid proefrijden. Als we een half tankje diesel verder zijn weten we meer.

Profiel  
 
bibberkip
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 227
Geregistreerd: 10-09-2021

Gepost: 22 september 2023 12:34 PM
  [ # 18 ]

En inmiddels weer een half tankje diesel verder met de multicouche bollen. Inderdaad, een prima bolletje, maar deze zijn ( of beter zoeken) nog niet vindbaar voor de achterzijde. Nu had ik het bonte plan opgevat om hydractieve bollen voor de voorzijd te zoeken (multi)met een waarde van ca 45-50 bar en een doorlaat die in de buurt van de originele achterbollen ligt ( denk 0.6-08mm?) en daar eens mee te gaan rijden.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2023 | adverteren
Facebook