Nieuw hier
Link
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 14-11-2023

- Méhari 2+2
Gepost: 15 november 2023 12:37 PM

Hallo,

Volgens goed gebruik zal ik me ook even voorstellen als nieuwe eigenaar van een citroen en gebruiker van dit forum.

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Mehari uit 1975. Ik weet het, niet bepaald een autootje voor het nederlandse klimaat maar mijn vriendin en ik hebben tijdens de vakanties in het zuiden ons hart verloren.
Eerst jaren lang gekeken en gedacht ‘dat lijkt ons leuk’. Afgelopen vakantie een Mehari gehuurd en de lach die we toen op ons gezicht kregen zit er geloof ik nog op. Dus eenmaal thuis gekomen zijn we serieus gaan rondkijken en dat heeft er voor gezorgd dat ik nu hier ben.
Ik zal voorlopig vooral nog binnen aan het werk zijn om wat kleine dingetjes te doen (laadpuntje voor de nav/tel) maar ook niet geheel onbelangrijk, het dak moet weer waterdicht(er) worden. Afgelopen weekend een shakedown rondje gereden en toen het begon te regenen liep het zo door het dak heen.
Aangezien we hem zo origineel mogelijk willen houden is een nieuw dak voorlopig geen optie. Ik ga eerst proberen om onder het originele dak een nieuwe pvc laag te spannen waarmee het water buiten blijft en het dakje hopelijk ook wat strakker komt te staan.

En tussendoor hoop ik natuurlijk op lekker weer, want zo lang als er geen pekel op de weg ligt willen we gewoon touren met onze nieuwe aanwinst. 

Ik kom hier ongetwijfeld vaker terecht voor info en ik zal binnenkort ook mijn profiel en het register even bijwerken.

Tot die tijd, au revoir et à bientôt !

Rick

Profiel  
 
woutersmits
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3706
Geregistreerd: 08-05-2005

- CX 2200
- CX 2200
Gepost: 20 november 2023 09:29 AM
  [ # 1 ]

Een Mehari, wat leuk! Geniet ervan.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook