1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Reddingsoperatie Ganache 3.0V6 benzine!
Monsieur Ganache
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 28-02-2024

Gepost: 01 maart 2024 12:23 PM

Beste mensen,

Ik ben hartstikke nieuw hier en Sinds gisteren trots bezitter geworden van een heuse Citroen C6 3.0V6 Exclusieve met benzinemotor.

Ze is uitgevoerd in de kleur Ganache en bovendien een vroeg 11-08-2006 exemplaar.
Vele jaren terug bij de bezitter ervan aangegeven dat als ze ooit van eigenaar zou gaan wisselen, ik het leuk zou vinden om daarvan als eerste op de hoogte te worden gesteld. Want wie is er als autoliefhebber nu niet geïnteresseerd in dit stuk rijdende automobielhistorie.

Belofte maakt schuld, want alhoewel bij mij al enigszins in de vergetelheid geraakt kwam daar recent, ná 13 jaar, tóch hét moment dat de auto een nieuwe bestemming moest krijgen. Hij stond namelijk al jaren vrijwel onaangeroerd in de tuin, slechts sporadisch van z’n plaats komend voor oa. de jaarlijkse beurt, de APK en heel af en toe de benen strekken. Het verklaart de lage kilometerstand van net even 162000km´s.

Hier komt ook dan meteen de gespleten persoonlijkheid van dit exemplaar boven water…  Technisch minutieus bijgehouden, optisch tegen het verwaarloosde aan….  Werk aan de winkel dus. De foto’s spreken voor zich….

Technisch volledig dealeronderhouden neemt in dit geval niet weg dat er tóch een probleempje is dat we nog moeten oplossen.

Na het vervangen van een volledig dode accu heb ik geen zichtbaar navi/info display en radio meer. (deze piept alleen nog maar)

Hier moeten we dus zeker nog induiken want zonder dit display valt er weinig te bedienen…...

Profiel  
 
Monsieur Ganache
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 28-02-2024

Gepost: 01 maart 2024 12:31 PM
  [ # 1 ]

.

Afbeelding Bijlagen
IMG_2787.jpeg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
Monsieur Ganache
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24