In deze film gemaakt door stichting DS-TT laten wij zien hoe je de rechter motorsteun kan vervangen. Omdat de rechter motorsteun dicht bij de uitlaat zit, wordt deze heet en is dit de motorsteun die het snelste kapot gaat.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper
Top film weer Egbert, bedankt


Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 22-03-2009
- CX GTi 25 (automaat)
- ID/DS DS23 Pallas
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- Panhard Dyna X
- Overig Peugeot P4 pick-up
- C4 (1928-1932) C4F pick-up
Duidelijke film geworden! en wat een mooie auto
DSTT Team, weer een fantastische film! Ik heb die steunen al liggen en weet nu beter hoe eea aan te pakken.
Dank weer!
Hilko
Citroen DS19A Pallas 1967, BVH
Citroen C4 Grand Picasso EAT8 Blue HDi 2019






Totaal aantal Berichten: 555
Geregistreerd: 04-04-2007
- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Vandaag mijn rechter motorsteun vervangen, zeer goede uitleg in de video, bedankt voor de zeer duidelijke instructies
Bij een injectie hefautomaat is het net iets lastiger want er loopt een hydrauliekleiding langs de werkzone naar beneden
Gelukkig heb ik kleine handen en lange vingers
Allemaal,
Net de motorsteun rechts gedaan. Met dank aan de video vrij gemakkelijk. Bij mijn 67-er moest het ruitensproeiervaatje even weg, daarna redelijke toegang. Wel een gedoe om de juiste hoogte te bepalen eenmaal weer teruggebouwd: niet helemaal zeker of -ie helmaal goed zit, maar wel beter dan voorheen.
Ik was ook bezig om de vlampijp te vervangen en dus had wat meer ruimte.
Veel dank nogmaals!
Hilko
Citroen DS19A Pallas 1967, BVH
Citroen C4 Grand Picasso EAT8 Blue HDi 2019