





























Totaal aantal Berichten: 11834
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Een kogeltje van 1mm gewoon laten vallen is het ergste nog niet… Zo’n kogeltje in een pincet pakken, daar iets te hard in knijpen en dan het kogeltje horen wegschieten zonder ook maar een idee te hebben van de richting en afstand, dát is pas vervelend. Vooral als je een vervanging alleen per 1.000 kunt bestellen. Alleen is zoeken dan echt helemaal kansloos, dus heb je na je klus ineens 999 kogeltjes van 1 specifieke diameter op voorraad. Been there
Ik doe dit soort werk in v/h een deksel van een oud gasstel om de kans op terugvinden wat te vergroten. Kleine onderdeeltjes op volgorde in de vakjes van een ijsblokjes-bakje leggen kan ook handig zijn, vooral om bij te houden wat waar vandaan komt en in welke volgorde ‘t eruit gekomen is.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Inderdaad, iets te hard geknepen ! en dan géén radio in de werkplaats aan, dan heb je nog een kans? dat je die kogel ergens hoort vallen en dan héél snel kijken of ie nog een paar keer stuitert enzo? nee dus , maar ik heb m ! Dat ijsblokjes bakje idee wordt hierbij dus copy-paste, dat begrijp je wel hé !
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Dit zijn de resultaten van een eenvoudige retour lektest. volgens bartjes moet de retour druppelen, er mag eigenlijk geen sprake zijn van een retour-stroompje, maar in fles 3 is er ruim méér zichtbaar dan een druppel, dus ligt dicht tegen stromen aan.
Heb natuurlijk wel even de vette rommel gecleand, want schoon is fijn.
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Is er een topic met ervaringen met hvo100? Of kan dit in deze topic er bij?
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.
Dan toch weer een kleine update, de rest komt later met foto’s. De dieselman wilde dus de gecleande verstuivers best testen, zo van kom maar langs, dan kijken we even of ie nog werkt. Nouja inmiddels zit ie dus weken volgeboekt, en eigenlijk was even binnenlopen nu dus een uitgebreide test met totaalverslag enz . Is niet erg, maar ik wil verder dus toch even wat rondgezocht en een vertrouwd adres had 4 stuks nieuw org liggen. Even een beetje overlegd, en die dingen vandaag even opgehaald, en omdat de dieselman me een soort van waarschuwde voor zelfs nieuwe verstuivers die te lang liggen, en dan toch weer door hem zouden moeten worden doorgespoeld met special spul enz zo , even kortgesloten met de man die het had liggen, die wilde meedenken, en deed nog een ander aanbod wat ik aangenomen heb. Dus nu liggen hier 4 nieuwe verstuivers origineel citroen voor een nette prijs. Inbouwen is een eitje, maar ze zitten toch wel een beetje vast na zoveel jaren, 2 zijn eruit met een beetje mopperen, voor de andere 2 maak of leen ik morgen een tooltje, want het héhé- moment mag nu wel komen.
Overigens worden de vernoemde opgeknapte ooit wel getest, maar dat heeft nu even geen prio vanwege de nieuwe die op mijn pad kwamen.
meestal liggen de ego’s links-achter in de patstelling.