GEZOCHT: Cognac leren pack lounge interieur
Michael Timmer
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29

Gepost: 28 april 2025 08:44 AM

Voor mijn C6 ben ik opzoek naar een net Cognac leren Pack Lounge interieur. Heb je dergelijk interieur beschikbaar dan hoor ik graag wat je er voor wil hebben.

Of als je een normaal cognac leren interieur kunt aanpassen naar pack lounge dan ben ik ook benieuwd hoe.

Voor eventuele ruil (al dan niet met bijbetaling) met mijn zwart leren pack lounge interieur sta ik ook open voor voorstellen.

Profiel  

Michael Timmer
< 100 berichten
Rank

Gepost: 23 november 2025 07:31 AM
  [ # 1 ]

Een tijdje terug heb ik deze post geplaatst. Niet dat ik ondertussen geslaagd ben met mijn zoektocht maar….

Het is mogelijk om een standaard interieur in een C6 te plaatsen welke pack lounge optie heeft. Dat biedt mogelijkheden en maakt de zoektocht allicht wat makkelijker.

Mocht je een compleet, netjes cognac leren interieur te koop hebben of weten dan hoor ik graag.

Profiel  

Citroensmgz
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4007

Gepost: 24 november 2025 09:45 AM
  [ # 2 ]

Ja je kunt een standaard achterbank in een met Lounge Pack zetten. Andersom is een echte klus, want dan mis je bekabeling.

Ik heb nog nooit een Cognac interieur gezien met Lounge pack: IMHO het bestaat niet of het is super zeldzaam.

To err is human, not to err is divine.

Profiel  

Michael Timmer
< 100 berichten
Rank

Gepost: 24 november 2025 10:07 AM
  [ # 3 ]

Heb het gezien (bij een C6 in het buitenland): is er dus wel maar super zeldzaam.

En goed te weten dat het kan.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7953

Gepost: 24 november 2025 01:04 PM
  [ # 4 ]

Heb je kleinanzeigen ook op de radar?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Michael Timmer
< 100 berichten
Rank

Gepost: 25 november 2025 09:04 PM
  [ # 5 ]

Van eBay toch? Duitse website?

Die heb ik maar nog geen interieur gezien (of ik kijk verkeerd).

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook