Ik ga veercilinders van de voorkant reviseren van mijn GSA. Nu zag ik op verschillende sites dat er 2 exact dezelfde ronde o-ringen meegeleverd worden. Als ik in de veercilinder kijk zie ik 1 witte (nylon) en 1 zwarte rubberen ronde o-ring. Iemand enig idee wat de locatie is van de andere zwarte ronde o-ring? In de bijlage staat op de foto (van de site Französische Klassiker) met nummer 10 om welke 2 o-ringen het gaat. En de 2e bijlage is van de binnenkant van een veercilinder.
► Instagram •














































Totaal aantal Berichten: 43431
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
1 ring zit dus achter de nylon ring, deze zit daar om de nylon ring aan te drukken. De andere omring zit achter de schroefring om de ring op de cilinder af te dichten
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste