Totaal aantal Berichten: 11
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 Benzine / LPG
Zo, dat was dat. Een lekkere vakantie na een voor mij roerig verlopen jaar. Met de C6 naar Normandië, Parijs, Vogezen. Deels met Lief, deels solo. BlaBla Car lifters vulden de lege stoelen op, dat werkt altijd prima en ik vind t gezellig. Bewondering bij die lifters alom voor het comfort, de ruimte en het soevereine rijgedrag van de C6. “Wàt??? Is deze auto 17 jaar oud? 315.000 km?? WOW”.
Welgeteld precies één ander C6 tegengekomen op de Franse Autoroute. Verder een boel opgestoken duimen, misschien wel net zoveel als BMW rijders middelvingers krijgen
Nul nukken, nul storingen, gemiddeld LPG verbruik met twee fietsen achterop de trekhaak, airco aan en kruissnelheid 110 op de autoroute: 1 op 8,2. Vind ik toch heel netjes.
Wat een fijne auto. Maar dat hoef ik hier niemand te vertellen…
Over een paar weken maar eens een grote beurt laten doen bij Car Ebben in Malden. Bijzonder tevreden over die garage.

Totaal aantal Berichten: 1422
- 2CV 2CV6
- Overig Mobylette
- C5 2.0 automaat
- Ami 8
- GS/GSA 1130 berline
- ID/DS 19b
Op Citrodays (bij Lac du Der) stond een veld vol met C6’s. In de wijde omgeving kwam ik ze tegen in het wild. Prachtige auto’s, zeker ook in die Franse achtergrond van de Champagne. Wat mij betreft nog een echte grote zwevende Citroen als reisauto pur sang. Succes met de onderhoudsbeurt en veel rijplezier!
VrGrJ
Altijd in voor een conseil Citroën.