Ruim 2 maand geleden ging ik mijn nieuwe c3 aircross 2025 (Benzine) ophalen. Ik bestelde hierbij ook de vooruitrusting voor een reservewiel met daarbij een bijhorend reservewiel. Bij de levering bleek het reservewiel te ontbreken, de vooruitrusting (onder de wagen) was wel al voorzien. De verkoper verzekerde mij dat het reservewiel nog zou geleverd worden. In die 2 maanden dat ik nu mijn nieuwe auto heb ging ik 5 keer langs om te vragen hoe het zit met mijn reservewiel. De ene keer werd er gezegd dat het wiel nog niet geleverd was, een ander keer werd gezegd dat er een onderdeel ontbrak om het wiel onder de wagen te monteren, nog een andere keer werd gezegd dat het de krik was die ontbrak, ... De laatste keer dat ik langs ging liet ik een citroën-medewerker onder mijn auto kijken om te zien als het ophangsysteem voor het reservewiel onder mijn auto volledig was. Hij zei dat dit er volledig uitzag en dat daar een wiel kon aan gehangen worden… Echter werd er op dat moment ook gezegd dat er iets ontbrak om het reservewiel samen met het gereedschap (krik, moersleutel, ...) onder de auto te monteren… Ik heb hierover ook al gemaild naar de verkoper van mijn auto maar kreeg hierop geen antwoord. Ik ben dus 2 maand verder en heb nog steeds geen reservewiel. Zijn er hier nog mensen die hiermee problemen ondervinden ? Het gaat hier over een aankoop in België.