Beste leden.
Ik heb sinds kort een android carplay in me citroen C5 2010 gebouwd, alleen nu heb ik geen indicatie meer hoever ik nog van een object afstaat.
En ik weet dat je met het coderen eventueel via het instrumentarium de parkeersensor kan zijn hoever je van een object afstaat, maar ik zou ook tevens willen weten of ik via de android carplay de camera kan uitschakelen en het kan omzetten in eventueel de parkeersensoren als head picture met hoever ik van een object afstaat.
korte samenvatting:
Het coderen dat ik via het instrumentarium de parkeersensoren kan zien.
En of via de android carplay de camera kan uitschakelen en op één of ander manier kan omschakelen dat android carplay ziet en merk dat ik alleen parkeersensoren hebt.
Totaal aantal Berichten: 179
- C5 1.6 THP Tourer automaat
Was het lastig om alles aan te sluiten en werkend te krijgen?
Quoten van het voorgaande bericht is niet toegestaan, zie ook nummer 10 van de forumregels.
android auto is aangesloten maar me originele radio gaf aan in combinatie met piepjes hoever ik van een object afstond.
Android auto (carplay) heeft dat namelijk niet die functie omdat ik de bijgeleverde camera niet hebt aangesloten en niet wil aansluiten.
Maar puur origineel puur op me parkeersensoren wil blijven werken, alleen nu zie ik niet meer via een visuele beeld hoever ik van een object afstaat, maar moet ik het alleen met de piepjes doen.
Dus mijn vraag is gewoon heel simpel!
heeft android auto de mogelijkheid om eventueel met beeldmateriaal te laten zien hoever je van een object afstaat in combinatie met de originele parkeersensoren???
Zo nee, dan weet ik dat er een tweede oplossing is maar daarvoor moet gecodeerd worden, om het oude vertrouwde terug te krijgen, het via de instrumentarium te laten zien (waar je snelheid meter exc zit)
Maar ik wil eerst zeker weten / uitsuiten of android auto die mogelijkheid heeft ja of nee?!
android auto is aangesloten maar me originele radio gaf aan in combinatie met piepjes hoever ik van een object afstond.
Android auto (carplay) heeft dat namelijk niet die functie omdat ik de bijgeleverde camera niet hebt aangesloten en niet wil aansluiten.
Maar puur origineel puur op me parkeersensoren wil blijven werken, alleen nu zie ik niet meer via een visuele beeld hoever ik van een object afstaat, maar moet ik het alleen met de piepjes doen.
Dus mijn vraag is gewoon heel simpel!
heeft android auto de mogelijkheid om eventueel met beeldmateriaal te laten zien hoever je van een object afstaat in combinatie met de originele parkeersensoren???
Zo nee, dan weet ik dat er een tweede oplossing is maar daarvoor moet gecodeerd worden, om het oude vertrouwde terug te krijgen, het via de instrumentarium te laten zien (waar je snelheid meter exc zit)
Maar ik wil eerst zeker weten / uitsuiten of android auto die mogelijkheid heeft ja of nee?!