Een nieuw CX-forumlid
Gepost: 27 juni 2026 11:47 AM
Ik ben nieuw op dit forum en rij sinds een jaartje rond met een CX 2400 Pallas automatic uit 1981. Maar Citroën is niet nieuw voor mij, ik heb sinds 1978 nooit een ander merk gereden. GS, eerder al eens een CX, GSA, Xantia, Picasso, BX, C5 break, DS5. Nu naast de CX ook een C5 Aircross bij winters slecht weer en om een klusaanhanger te trekken.
Nog even wennen aan de threads en hoe ik daar handig in kan zoeken, maar nu al een geweldige informatiebron.
(Mijn foto’s zijn te groot om als bijlage te posten, wordt vervolgd)

