Beste forumleden,
De luchtveringcompressor van mijn Citroën C4 (Grand) Picasso was helaas defect. Ik heb zojuist de nieuwe compressor er fysiek onder gemonteerd en correct aangesloten. De zekeringen heb ik gecontroleerd en die zijn gelukkig allemaal in orde.
Zoals verwacht weigert de auto momenteel stroom naar de nieuwe pomp te sturen, omdat de storingsmodus (“Suspension Defective”) nog in het permanente geheugen staat en gereset/gekalibreerd moet worden.
Aangezien ik zelf niet over een Lexia of Diagbox beschik, ben ik dringend op zoek naar een behulpzame liefhebber in de buurt van Dilbeek / Vlaams-Brabant die zijn laptop hier even aan zou willen hangen. De auto ligt nu laag op zijn rubbers, dus ik kan er eventueel heel voorzichtig en met lage snelheid een klein stukje mee jouw kant op rijden, of we kijken of er iets te regelen valt.
Uiteraard staat er een goede vergoeding (of een kratje bier/taart naar keuze) tegenover voor de moeite! Het betreft puur het aankoppelen van de computer en de reset/kalibratie uitvoeren, de hardware zit er al onder.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp!
Met vriendelijke groet,
Ruben Vanacker