Vraagje voor de C5 Aircross PHEV-kenners
Bij onze C5 Aircross PHEV Shine werkt Comfort Close prima: als we de vergrendelknop op de afstandsbediening langer ingedrukt houden, gaan alle ramen netjes dicht.
Maar in de andere richting werkt het niet. Lang indrukken van de ontgrendelknop opent de ramen niet.
Volgens de handleiding zou, afhankelijk van de uitvoering, het lang indrukken van de ontgrendelknop de ramen moeten openen.
Weet iemand of deze functie bij de PHEV zelf te activeren is, bijvoorbeeld via een instelling in de auto of met Diagbox/Lexia?
Of is dit een functie die alleen door Citroën/de dealer geactiveerd kan worden?
Wie heeft dit bij zijn C5 Aircross PHEV werkend gekregen en hoe?
Op mijn vorige C5AC-Hy zat dat feature, je kon de ramen op die manier openen.
Ik heb dat door de dealer laten wegprogrammeren met Diagbox, omdat het me twee keer overkomen was dat dit ongewild gebeurde. Waarschijnlijk omdat de sleutel in m’n zak “wat knel kwam te zitten”.
Gelukkig gebeurde dat bij mij thuis voor de deur, en regende het niet op dat moment ![]()
Ik moet nog checken hoe dat zit bij m’n huidige C5AC-Hy…..
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor ![]()
Een check levert op dat er in het manual van deze nieuwe C5AC niet meer over gesproken wordt.
Wél over dat sluiten, maar niet over het openen van de ramen met de A/B.
En de proef op de som levert op dat er niks gebeurt bij het lang vasthouden van die knop, geen zich openende ramen.
Blij dus ![]()
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor ![]()