Iso-stekker en autoradio
arjohan
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 20-11-2004

Gepost: 21 november 2004 12:20 AM

Mijn autoradio (JVC, ingebouwd door de dealer) is uit m’n Berlingo (4-2003) gestolen (wat een ellende!) en heb een nieuwe (opnieuw JVC) gekocht.
De oorspronkelijke (voedings)ISO-stekker is (gelukkig) nog intact, maar de 12V continu en 12V via contactslot zitten precies “omgewisseld” (volgens de handleiding van de JVC). Ik vermoed dat er tussen radio en deze ISO-stekker een doorvoerstekker heeft gezeten (ergens op dit forum iets over gelezen), temeer daar ook gebruik werd gemaakt van de tel.-mute- functie van m’n oude JVC. Graag zou ik willen weten wat de functies van de draden in de (voedings)ISO-stekker zijn.

De draden voor de boxen liggen helemaal losgetrokken. Ik heb 4 boxjes (2 in de voorportieren en 2 tweeters? in het dashbord. Wie kan me vertellen hoe ik die moet aansluiten? Gewoon de portierboxen op de “Rear” en de tweeters? op de “Front”?
Alvast heel veel dank.

Profiel  
 
skippy2
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 03-02-2005

Gepost: 06 februari 2005 01:16 PM
  [ # 1 ]

mosterd na de maaltijd…

Ik heb 4 boxjes (2 in de voorportieren en 2 tweeters? in het dashbord. Wie kan me vertellen hoe ik die moet aansluiten? Gewoon de portierboxen op de “Rear” en de tweeters? op de “Front”?

Ben toevallig op dit onderwerp terecht gekomen in een zoektocht naar de lokatie waar de kabels uit de radiovoorbereiding aangesloten op rear terecht komen in de Berlingo. Op mijn (standaard PSA Siemens VDO) connector blok zitten de speakers in het dash en de deur (per kant) parallel op de front connector.

Groet, Skippy2

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook