2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
De nasleep van een defecte injector.
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 10 mei 2005 03:07 AM
  [ # 16 ]

oh, het was absoluut geen leedvermaak van haar, hoor Wink

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 10 mei 2005 03:46 AM
  [ # 17 ]
XTR schreef:

oh, het was absoluut geen leedvermaak van haar, hoor Wink

Ok dan is het goed.
Ik heb ooit in een ver land toen ik op bezoek was bij familie iemand met autopech uitgelachen samen met mijn neef, niet veel later kregen we een lekke band en 2 dagen later nog eens Crying or Very sad
Nou is die lekke band niet te vergelijken met die bus met pech die we hadden uitgelachen, daar was de motor midden op de weg eruit gevallen.
Er lag een motor en een spoor van onderdelen naar de bus Laughing , oh sorry ik zou niet meer uitlachen Wink

Profiel  
 
Blade_
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 563
Geregistreerd: 10-02-2005

Gepost: 14 mei 2005 04:19 PM
  [ # 18 ]
XTR schreef:
oldenhage schreef:

je hebt tijdelijke en permanente storingen, De beide stroingen sturen het lampje op het dashboard aan. In het EOBD is het zo geregeld dat na twee maal starten en het niet meer voordoen van het probleem het lampje weer uitgaat. Totdat zich weer een probleem voordoet.

Het huidige MM systeem met EOBD is zo kritisch dat het lampje snel gaat branden. dat op slot doen heeft niet zo veel nut, een paar keer starten wel,

EOBD, dat was dus die afkorting die m’n garagist vanmiddag gebruikte Laughing

ik ga het de komende drie weken in de gaten houden, tot ik eind mei aan m’n 1e jaarbeurt toe ben.

bedankt voor je snelle reactie !

C3 is eigenlijk om de 2 jaar hoor Wink

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook