Ervaringen C2 1.4 HDI
moeha
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 16-12-2004

Gepost: 16 december 2004 12:24 AM

Ooi, iedereen.

Ik ben in afwachting van een zeer mooie Citroen C2 Ambiance 1.4 HDI Noir Onyx, met Oslo velgen, sony radiotje en standaard zes boxjes en een dakspoilertje…...mooie keus dacht ik zo he. Ik bedoel een komplete spoilerkit voor een HDItje is misschien wat overkill he Wink

Maar ik lees eigenlijk niet zoveel over de HDI tjes, zijn er niet veel in omloop van de hditjes, en wat zijn de ervaringen ermee….etc..etc…
Ik krijg hem eind januari denk ik…....

In afwachting van de C2 Ambiance 1.4 HDI Noir Onyx

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 16 december 2004 01:05 AM
  [ # 1 ]

ik heb geen ervaringen met c2 in het algemeen, maar welkom op het forum Very Happy

Profiel  
 
moeha
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 16-12-2004

Gepost: 16 december 2004 06:03 PM
  [ # 2 ]
leujel schreef:

Wat ik hoor is dat het wel aardig rijdt… Nou moet ik zeggen dat ik ook heel even bij de garage was (toen ik daar vorige week was om mijn schade te laten taxeren Confused ) er iemand was die er een had….

hmmz…dat was natuurlijk om even te zeggen dat het als een tiet rijdt natuurlijk Wink

Maar mijn vraag is een beetje of het ook een beetje optrekt, ik weet dat hij een normaal koppel heeft voor een 1.4, maar in combinatie met zijn gewicht of dat een beetje lekker optrekt.
En de cruisecontrol werkt die ook een beetje fatsoenlijk, want ik heb eigenlijk niet een proefrit gedaan in de C2hdi, maar een kort ritje in een C3

In afwachting van de C2 Ambiance 1.4 HDI Noir Onyx

Profiel  
 
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004