7 van de 33
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
   
Het grote klaag-/pluimtopic over garages
ieksEmmu
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Gepost: 18 mei 2006 11:30 AM
  [ # 91 ]

de arabieren zullen niet blij zijn dat je een sjeik in je band steekt…  Laughing
maar wat een woekerprijzen zeg…  Mad

Profiel  
 
boonbeest
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 395
Geregistreerd: 09-02-2006

Gepost: 18 mei 2006 11:44 PM
  [ # 92 ]

mja als je toevallig bij midas en bij auto5 al gaan kijken bent en ze die daar niet hebben of kunnen aangeraken ga je dan eens kijken bij de citroendealer

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 19 mei 2006 11:32 AM
  [ # 93 ]
boonbeest schreef:

mja als je toevallig bij midas en bij auto5 al gaan kijken bent en ze die daar niet hebben of kunnen aangeraken ga je dan eens kijken bij de citroendealer


ik heb het wel overbandencentrale’s en niet over auto5 of midas
auto5 is nog erger dan kwikflut. Wink

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 19 mei 2006 01:26 PM
  [ # 94 ]

Ik wou kijken wat een einddemper kost voor mij bx 19 t(z)d, heb een mail gestuurd naar iddstechnique, daar onze vorige bestelling goed verliep en ik er veel positiefs over hoor. Maar wat ik gister had in mail wisseling vind ik niet helemaal netjes. Ik heb gevraagd om de prijs van de einddemper, aangezien ik op de site niet geheel kon terug vinden welke er onder zou passen. Zij gaven mij de link van die prijzenlijst die ik al had gezien (overigens zeer snelle reactie). En ik mailde terug dat ik die had gezien maar nog niet weet welke geschikt is waarop hun antwoord was:

“U ziet dat de dempers niet erg van prijs verschillen…..zou dat voor uw auto dan wel zo zijn? Gewoon tussen de 70 en 80 euro….””

Shocked  Confused

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 19 mei 2006 01:46 PM
  [ # 95 ]
Ijs schreef:

Ik wou kijken wat een einddemper kost voor mij bx 19 t(z)d, heb een mail gestuurd naar iddstechnique, daar onze vorige bestelling goed verliep en ik er veel positiefs over hoor. Maar wat ik gister had in mail wisseling vind ik niet helemaal netjes. Ik heb gevraagd om de prijs van de einddemper, aangezien ik op de site niet geheel kon terug vinden welke er onder zou passen. Zij gaven mij de link van die prijzenlijst die ik al had gezien (overigens zeer snelle reactie). En ik mailde terug dat ik die had gezien maar nog niet weet welke geschikt is waarop hun antwoord was:

“U ziet dat de dempers niet erg van prijs verschillen…..zou dat voor uw auto dan wel zo zijn? Gewoon tussen de 70 en 80 euro….””

Shocked  Confused

Beetje kortaf ja, bovendien is de passende demper volgens mij 48,19 EUR
De uitlaat voor een BX 14 moet volgens mij passen.

Wat BX BK (staat er ook bij) is weet ik trouwens niet Surprisedops: Edit: misschien Break? Daar heb je sowieso wienig aan.

Ik heb vorig jaar ene keer rond de 60/70 betaald voor een turbod achterdemper.

Voor de rest heb ik goeie ervaringen met deze toko. Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt? Het blijft een 1mans(+1vrouw) zaakje.

Profiel  
 
boonbeest
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 395
Geregistreerd: 09-02-2006

Gepost: 19 mei 2006 06:06 PM
  [ # 96 ]
ronama schreef:
boonbeest schreef:

mja als je toevallig bij midas en bij auto5 al gaan kijken bent en ze die daar niet hebben of kunnen aangeraken ga je dan eens kijken bij de citroendealer


ik heb het wel overbandencentrale’s en niet over auto5 of midas
auto5 is nog erger dan kwikflut. Wink

wat doe je als er in de buurt niets anders is en ge moet nog weg Laughing

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 19 mei 2006 07:43 PM
  [ # 97 ]
mpostma schreef:
Ijs schreef:

Ik wou kijken wat een einddemper kost voor mij bx 19 t(z)d, heb een mail gestuurd naar iddstechnique, daar onze vorige bestelling goed verliep en ik er veel positiefs over hoor. Maar wat ik gister had in mail wisseling vind ik niet helemaal netjes. Ik heb gevraagd om de prijs van de einddemper, aangezien ik op de site niet geheel kon terug vinden welke er onder zou passen. Zij gaven mij de link van die prijzenlijst die ik al had gezien (overigens zeer snelle reactie). En ik mailde terug dat ik die had gezien maar nog niet weet welke geschikt is waarop hun antwoord was:

“U ziet dat de dempers niet erg van prijs verschillen…..zou dat voor uw auto dan wel zo zijn? Gewoon tussen de 70 en 80 euro….””

Shocked  Confused

Beetje kortaf ja, bovendien is de passende demper volgens mij 48,19 EUR
De uitlaat voor een BX 14 moet volgens mij passen.

Wat BX BK (staat er ook bij) is weet ik trouwens niet Surprisedops: Edit: misschien Break? Daar heb je sowieso wienig aan.

Ik heb vorig jaar ene keer rond de 60/70 betaald voor een turbod achterdemper.

Voor de rest heb ik goeie ervaringen met deze toko. Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt? Het blijft een 1mans(+1vrouw) zaakje.

dat is nog geen reden om 9iemand af te kraken vind het ronduit aso Wink

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 19 mei 2006 07:53 PM
  [ # 98 ]

Wie/wat vind je aso, ik volg hem niet helemaal Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 19 mei 2006 08:03 PM
  [ # 99 ]
Ijs schreef:

Wie/wat vind je aso, ik volg hem niet helemaal Wink

op de reactie die een klant vraagt voor een uitlaat zo ga je niet met klanten om

Profiel  
 
Ijs
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3240
Geregistreerd: 05-01-2005

Gepost: 19 mei 2006 08:13 PM
  [ # 100 ]
citroenc2 schreef:
Ijs schreef:

Wie/wat vind je aso, ik volg hem niet helemaal Wink

op de reactie die een klant vraagt voor een uitlaat zo ga je niet met klanten om

Nee klopt, stond er ook verbaasd van. Als ik hem wil bestellen moet ik dus maar afwachten wat het gaat kosten en wat ik toegestuurd krijg. Maar ach, diegene zal wel even slechte dag hebben gehad. Voorderest doen ze het goed, iddstechnique..

Profiel  
 
voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508
Geregistreerd: 16-02-2005

Gepost: 19 mei 2006 08:14 PM
  [ # 101 ]

Misschien is ‘t beter om te bellen bij dat bedrijf, ik ben er altijd prima te woord gestaan!

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 19 mei 2006 08:18 PM
  [ # 102 ]
voge schreef:

Misschien is ‘t beter om te bellen bij dat bedrijf, ik ben er altijd prima te woord gestaan!

Precies. Overigens, als ie net zo’n K$DT humeur had vanmorgen als ik nu heb, dan vind ik zijn reactie nog mild.

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 19 mei 2006 09:40 PM
  [ # 103 ]
boonbeest schreef:
ronama schreef:
boonbeest schreef:

mja als je toevallig bij midas en bij auto5 al gaan kijken bent en ze die daar niet hebben of kunnen aangeraken ga je dan eens kijken bij de citroendealer


ik heb het wel overbandencentrale’s en niet over auto5 of midas
auto5 is nog erger dan kwikflut. Wink

wat doe je als er in de buurt niets anders is en ge moet nog weg Laughing

Verhuizen Laughing  Laughing  Laughing

Profiel  
 
2Black
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 641
Geregistreerd: 09-07-2005

Gepost: 26 mei 2006 01:04 AM
  [ # 104 ]

Ik kan héél kort zijn, garage Renard ( Renard Automobiles ) in Beneden-Leeuwen doet alles aan onze auto(s).
Nooit problemen gehad, koffie is oké, praatje ook en desnoods kun je meelunchen.

Profiel  
 
boonbeest
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 395
Geregistreerd: 09-02-2006

Gepost: 26 mei 2006 10:20 AM
  [ # 105 ]
ronama schreef:
boonbeest schreef:
ronama schreef:
boonbeest schreef:

mja als je toevallig bij midas en bij auto5 al gaan kijken bent en ze die daar niet hebben of kunnen aangeraken ga je dan eens kijken bij de citroendealer


ik heb het wel overbandencentrale’s en niet over auto5 of midas
auto5 is nog erger dan kwikflut. Wink

wat doe je als er in de buurt niets anders is en ge moet nog weg Laughing

Verhuizen Laughing  Laughing  Laughing


nog een jaartje wachten

Profiel  
 
 
7 van de 33
« Eerste  < Vorige 5 6 7 8 9 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook