DVD / VHS 15e Wereldmeeting in Italie
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151
Geregistreerd: 05-01-2004

Gepost: 05 januari 2004 02:10 AM

Op de wereldmeeting in Italie heb ik de DVD van de wereldmeeting besteld. Helaas heb ik deze nog steeds niet binnen Crying or Very sad . Is er iemand die hem al binnen heeft of ook besteld heeft, maar nog niet binnen heeft ?

Jeroen

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 05 januari 2004 10:15 PM
  [ # 1 ]
ZX-Cruiser schreef:

Ten derde, wat voor wereldmeeting was dat   Confused:

Zei de Citroënforum-moderator Confused?!? Het is dé wereldmeeting voor 2cv’s. Wordt iedere twee jaar in een ander Europees land georganiseerd en is misschien wel het grootst opgezette en langstdurende type evenement ter wereld?

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 05 januari 2004 11:27 PM
  [ # 2 ]
ZX-Cruiser schreef:

Yeah right, je hebt meerdere soorten Citroën liefhebbers hoor Wink Ik hou me niet bezig met de oudere types, en dus ook niet met de meetings daarvan Smile

Oudere types Confused  ZX was leverbaar vanaf 1991. 2cv werd nog gemaakt in 1990… Tsja, ‘t is maar wat je ouder noemt Wink
Maar lees je geen Citroënbladen dan? (ik ben ook meer algemeen Citroën liefhebber hoor).

Gave ZX trouwens, (alleen jammer van die foute uitlaten). Ik heb Gijs van Lennip er nog rondjes mee zien scheuren op Zandvoort in zijn eigen ZX (rijdt nu Xsara).

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 05 januari 2004 11:47 PM
  [ # 3 ]
Handjes schreef:
ZX-Cruiser schreef:

Ten derde, wat voor wereldmeeting was dat   Confused:

Zei de Citroënforum-moderator Confused?!? Het is dé wereldmeeting voor 2cv’s. Wordt iedere twee jaar in een ander Europees land georganiseerd en is misschien wel het grootst opgezette en langstdurende type evenement ter wereld?

Ik vindt het een heel logische vraag! De DVD van de Wereldmeeting van 1949 zal vast moeilijker te verkrijgen zijn dan die van de wereldmeeting van 1999 Wink

Dus: Welke wereldmeeting bedoel je Dyane? Ennuh, ook namens mij welkom Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151
Geregistreerd: 05-01-2004

Gepost: 06 januari 2004 12:19 AM
  [ # 4 ]

Ten eerste welkom op dit forum

- Dank je wel

Ten tweede, dit topic is niet echt een aankondiging of iets wat in de andere forums hoort, dus zet ik hem even in diversen/algemeen.

- Ik kreeg van Erik Wijngaarden een email i.v.m. met mijn meeting internetpagina “de Citroen-Meeting Kalender”. Hij vroeg mij of ik dit forum ook wilde linken. Ik heb hem een emailtje terug gestuurd dat dat een goed idee is, maar het leek mij een goed idee om dan naar onderwerp te linken zodat er een teven een meeting forum wordt en dus gevraagd of jullie dan misschien een nieuw onderwerp zouden kunnen aanmaken met de titel Meetings. Voor nu heb ik naar de titel aankondigen gelinkt, omdat dat het meeste meeting gerelateerd was. Ook hierin stond mijn site vernoemd. Om deze reden heb ik ook mijn vraag van de DVD hier neer gezet, maar als jullie een nieuwe titel kunnen aanmaken met meeting en dan deze onderwerpen daarin plaatsen vind ik dat gaaf. Heb ik een mooie link naar een meeting forum en jullie weer een link naar jullie forum.

- Ten derde, wat voor wereldmeeting was dat

Tja. zoals iemand hiervoor ook al noemde een hele grote meeting van 2CV-vrienden. Misschien wel de grootste. Afgelopen jaar werd het gehouden in Italie voor de 15e keer. zie http://www.2cvclubitalia.com/2003/ . De site is niet die van de beste. Dan moet je naar de site van de wereldmeeting over twee jaar maar eens bekijken. Deze is veel beter.

Profiel  
 
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151
Geregistreerd: 05-01-2004

Gepost: 06 januari 2004 12:22 AM
  [ # 5 ]

Antwoord uit Italie

Ik kreeg net onderstaande email binnen.

Eindelijk heb ik dan bericht gehad uit Italie: Het maken van de video’s
kost iets meer tijd dan verwacht. De verwachting is nu dat het mid-januari allemaal klaar is. Met een Italiaanse marge betekent dat dus waarschijnlijk begin februari !-)

Olaf Streutker,

Stichting 2CV Vrienden in Nederland

P.S. De link naar mijn site “De Citroen-Meeting Kalender” is http://www.citroenmeetings.tk

Profiel  
 
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151
Geregistreerd: 05-01-2004

Gepost: 10 januari 2004 02:05 PM
  [ # 6 ]

Reactie uit Italie

To all the friends who are still waiting for the DVD / VHS on the 15th World Meeting in Vinadio

Dear 2cv Friends,

Every day we receive letters from you, who have ordered and payed for the DVD / VHS on the 15th World Meeting in Vinadio and still haven’t received them.
We apologize for the delay, which is due to burocracy and permissions, and it has not been possible to record the tapes and the DVD until a few days ago.
Right now there are people working and preparing them, so that they can be sent as soon as possible.
We ask for forgiveness and hope that you still have a little bit of patience.

Yours sincerely.
Club 2CV Italia

Laughing

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 10 januari 2004 06:28 PM
  [ # 7 ]
dyane schreef:

Ten eerste welkom op dit forum

- Dank je wel

Ten tweede, dit topic is niet echt een aankondiging of iets wat in de andere forums hoort, dus zet ik hem even in diversen/algemeen.

- Ik kreeg van Erik Wijngaarden een email i.v.m. met mijn meeting internetpagina “de Citroën-Meeting Kalender”. Hij vroeg mij of ik dit forum ook wilde linken. Ik heb hem een emailtje terug gestuurd dat dat een goed idee is, maar het leek mij een goed idee om dan naar onderwerp te linken zodat er een teven een meeting forum wordt en dus gevraagd of jullie dan misschien een nieuw onderwerp zouden kunnen aanmaken met de titel Meetings. Voor nu heb ik naar de titel aankondigen gelinkt, omdat dat het meeste meeting gerelateerd was. Ook hierin stond mijn site vernoemd. Om deze reden heb ik ook mijn vraag van de DVD hier neer gezet, maar als jullie een nieuwe titel kunnen aanmaken met meeting en dan deze onderwerpen daarin plaatsen vind ik dat gaaf. Heb ik een mooie link naar een meeting forum en jullie weer een link naar jullie forum.

- Ten derde, wat voor wereldmeeting was dat

Tja. zoals iemand hiervoor ook al noemde een hele grote meeting van 2CV-vrienden. Misschien wel de grootste. Afgelopen jaar werd het gehouden in Italie voor de 15e keer. zie http://www.2cvclubitalia.com/2003/ . De site is niet die van de beste. Dan moet je naar de site van de wereldmeeting over twee jaar maar eens bekijken. Deze is veel beter.

hoi,

ik heb je return mail helaas nooit ontvangen Sad
heb je iets van msn ofzo zodat we het een en ander eens kunnen doornemen?

groeten, erik

Profiel  
 
dyane
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 151
Geregistreerd: 05-01-2004

Gepost: 13 januari 2004 10:31 PM
  [ # 8 ]

Reactie

Hoi Erik,

Dat is raar dat je die return email nooit ontvangen hebt.
Affijn ik heb inmiddels de pagina van aankondigingen gelinkt als zijnde meeting forum. Mochten jullie een nieuwe pagina aanmaken met allen meeting hoor ik het wel. Dan kunnen deze berichten misschien daarheen verhuizen.—->> zie http://www.citroenmeetings.tk
Mocht je nog een email sturen kan het via het emailadres op deze site.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 14 januari 2004 12:51 AM
  [ # 9 ]

ah ja, dat heb je netjes gedaan jeroen…

ik had telkens grote problemen als ik dit forum in een frame wilde draaien, maar jij hebt dat dus zo ff gepiept Cool
dat bedoel ik dus met samenwerking..  Wink
ben je ook zo handig met php?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook