Links op portaal bijgewerkt.
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 13 januari 2004 04:09 PM

links bijgewerkt met:

File Informatie 
Weerbericht 
Route planner

Citroën Meeting Kalender
Diverse Citroën Fora
Citroën Club overzicht
Citroën Garage overzicht
Citroën Links overzicht
Citroën Onderdelen Bestellen 

ik ben nog op zoek naar een goed garage overzicht. deze is niet helemaal lekker..

het zal de oplettende gebruiker ook zijn opgevallen dat als je op de link forum drukt vanuit het portaal er nu een ingevouden forum lijst tevoorschijn komt.
door op de titel van de gewenste catagorie te klikken kom je weer in de andere forums terecht.

verder heb ik in de bovenste catagorie “Welkom, lees dit eerst voor je begint” van 2 forums 1 gemaakt..

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 20 januari 2004 08:42 PM
  [ # 1 ]

Erik, kan je het gedeelte van die ingeklapte forums alsjeblieft terug veranderen ? Ingeklapte forums maken het alleen ingewikkeld en onduidelijk.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 20 januari 2004 09:42 PM
  [ # 2 ]

okee, done, maar die bovenste nieuwe linkjes laat ik wel even zo dat je kunt kiezen voor een catagorie en dan de rest ingeklapt laten.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 21 januari 2004 02:06 PM
  [ # 3 ]

Prima ! Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook