cruise-control
erwin
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 06-03-2004

Gepost: 06 maart 2004 11:07 PM

Wie kan mij helpen.
Heb een nieuwe Xsara break 1.6v Comfort bj. 2-2003 . Sinds 3 maanden heb ik problemen met de cruise-control. Bij het aanklikken van een snelheid boven de 100 km/u gaat die pendelen. Hij rijdt dus niet een vaste snelheid maar +/- 2 a 4 km harder of zachter. Volgens de dealer ligt het aan de software en dat het probleem niet bij Citroen-Nederland ligt maar bij Citroen-Frankrijk en dat zei met een oplossing moeten komen. Wie heeft dit nog meer met dit type en wat moet ik er aan doen.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 06 maart 2004 11:34 PM
  [ # 1 ]

Eh, ik kan je niet veel technische informatie geven, maar ik weet wel dat als jij je Xsara bij de dealer gekocht hebt en het een garantiekwestie is die dealer moet regelen dat het in orde komt en niet de importeur, de fabrikant of z’n buurman. Jij hebt n.l. een overeenkomst met je dealer en niet met iemand anders. Indien jouw dealer denkt dat het het probleem is van een ander dan moet hij je toch helpen en daarna kan hij eventuele kosten bij een ander (proberen te) declareren, maar dat is niet jouw pakkie an.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
wissels
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 58
Geregistreerd: 01-08-2003

Gepost: 08 maart 2004 04:31 PM
  [ # 2 ]

Hallo Erwin,

de snelheid op de cruise control van mijn Picasso past zich aan aan de omstandigheden, bergop zal hij een 2 km/u. teruglopen, bergaf zal hij 2 km/u oplopen. Is trouwens wel makkelijk want het overige verkeer doet dat meestal ook.

Groeten, Walter

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook