5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
C3 X-TR
XTR
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1725
Geregistreerd: 19-04-2004

Gepost: 25 juni 2004 02:36 AM
  [ # 61 ]

ik zit nu bijna op kilometerstand 1500…


m’n vakantie zit er nu bijna op, dus het was vandaag weer eens tijd om een tochtje in te plannen !

Vanuit Twente even naar Zwolle (zit een modelbouwleverancier, zie een ander topic), en vandaar binnendoor langs de IJssel richting Deventer.

Leuke weg, beetje bochtig.

Het lijkt wel herfst vandaag, 12 graden buiten, slagregens, windvlagen e.d.

Vervolgens via de A1 weer terug richting Almelo.

Voorbij Markelo werd het rustiger, dus ruim baan om de 110 paarden eens voorzichtig de sporen te geven…

Ook boven de door dhr. Spee (...) getolereerde snelheid blijft de C3 heerlijk koersvast, en klimt daarbij lekker vlot in snelheid.

Vooral de cruisecontrol-met-geheugen is dan leuk…


Waarover ik me trouwens verbaas het is het verbruik, dat blijft heerlijk binnen de perken.  Ondanks m’n niet altijd even lichte rechtervoet zit ik altijd zo rond de 7 liter gemiddeld, en da’s met erg veel stadskilometers de laatste dagen…

Vanaf maandag, als er elke dag minimaal 2x20 autosnelwegkilometers bij komen, zal het alleen nog maar beter worden…

Vandaag bij de Tango voor de verandering eens een keer 98 RON getankt, kan geen kwaad, en ‘t is nu goedkoper dan Euro 95 voordat ik twee weken geleden op vakantie ging !

euro 98 kost nu minder dan 1,20 hier in Almelo.

Nog even iets leuks over al die voorbijgangers die nog steeds hun ogen uitkijken over de combinatie C3-XTR-16”-Vredestein Sportrac :

vanmiddag zag ik een passagier van een aannemersbusje 90 graden met z’n hoofd gedraaid kijken naar m’n wielen: hij wilde blijkbaar het woord STILAUTO lezen, dat op 1 van de 8 spaken staat…

blijft leuk, al die aandacht !

m’n egaa wacht trouwens nog steeds op die straaljagerpiloot, die te zien is in de TV-reclame over het panoramadak van de C3

ex PSA-rijder uit Almeloo in bezit van een Volvo…

daarvoor sinds 2001 trouw aan PSA modellen
(206 GTI, 406 sedan, C3 XTR, 206 SW, 207 XS Pack, C3-II Exclusive. C3-III Shine 110)

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 25 juni 2004 02:20 PM
  [ # 62 ]

ik zal binnenkort mn F16 uit de winterstalling halen, kom ik wel ff langs…....Very Happy!

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook