2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Uitvallen / onzeker stationair
mischa
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 07-05-2004

Gepost: 20 mei 2004 01:29 PM
  [ # 16 ]

Okee….

Ik heb de auto laten nakijken op de school waar ik werk.
Daar hebben ze de auto als leerobject gebruikt.

Ze hebben de klepspeling opgemeten, en wat blijkt….ze staan helemaal niet te krap….eerder iets te ruim, maar dat zou niet de oorzaak van het probleem wezen. Dit was natuurlijk een pak van mijn hart, omdat mijn garage mij op mijn hart drukte dat de kepspeling te krap was en er gouw iets aan gedaan moest worden…...dus met die garage ben ik klaar. want dat was dus een reparatie van zon 300euro voor niks

Ze hebben me verder verteld dat het slecht lopen op benzine wel eens kon komen door slijmvorming van oude benzine. dus het moet een keer schoongemaakt worden. Verder heb ikzelf ontdekt dat de sluiting van mijn luchtfilter compleet stuk is….... dus de bovenkant ligt er ongeveer los op. Als de auto op gas loopt, en ik de luchtfilterkap ook maar iets optil dan valt het toerental een stuk naar beneden, waarna het weer gecorigeerd word.

Dat heb ik ook laten zien op school, en dus ga ik die kap vastzetten.
Het valt ook op dat hij nu weer vrij stabiel loopt. Ik heb de computer nl gereset, daarna ging het vreselijk slecht, maar nu dus weer goed.

in iedergeval bedankt voor jullie reakties, maar wat vinden jullie nou van zon garage, ik vind het echt belachelijk, ik heb er nog een rekening lopen zelf, maar ik ga toch echt niet lachend betalen.

Groetjes,
Mischa Hoep

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook