garagetest.nl
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 10 mei 2004 08:52 AM

deze mail kreeg ik gisteren. ik vind het zelf een goed initiatief en het ziet er mooi uit.

ik ben enkele maande geleden begonnen met www.garagetest.nl
 
een site waarop ik ONAFHANKELIJK
!!! mensen hun ervaringen met hun garagebedrijven en/of dealers wil laten delen met anderen.
 
dit gaat dan d.m.veen punten systeem en een uitleg daarbij
 
het kaf wordt van het koren gescheidende slechte garagebedrijven komen onderaan de lijstde goede boven.
 
Daarnaast wil ik van ieder merk een goed Nederlandstalig forum linken vanaf de FP naar dat forum.
als mensen nog iet willen weten specifiek of zich gewoon wat willen mengen met autorijders van het zelfde merkdat ze dat kunnen doen op de betreffende fora.
 
Vraag aan jou is eigenlijk of je (net als de andere foraeen topic wilt openen over garagetest.nl
zo krijgt het wat meer bekendheid en maakt het daardoor wat meer de moeite waard om garagetest
.nl te raadplegenZeker als ook de citroenrijders een steentje bijdragen.
 
voordeel voor het forum is dat vaak ergerlijk gespui van het board blijft en zo aansprakelijkheid tot een minimum beperkt blijft.
 
Enkele fora hebben reeds bij de users aangedrongen het board NIET meer te gebruiken voor slechte ervaringenmaar dat juist op garagetest.nl te doen.
 
Uiteraard zijn er aan de wet van de vrije uiting van mening ook regels gebonden.
Dit zijn zaken die in de FAQ's esproken worden.
 
gaat een user buiten zijn boekje, dan worden de bezwarende teksten ook aangepast, cq. verwijderd.
 
Graag hoor ik wat je er van vind, en of je je users wellicht zou willen vragen een bijdrage te leveren aan de database.
registreren is daarvoor uiteraard noodzakelijk. dit zodat niet zomaar iedere passerende bezoeker even gal kan spuwen en weer weg gaan.
 
We zien ook dat sommige users meerdere reviews plaatsen. Hoe meer hoe beter!!!
 
gr.
 
Luc 
Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 10 mei 2004 07:33 PM
  [ # 1 ]

Mooi initiatief. Helaas weet ik geen garages die erbij kunnen (te weinig ervaring met garages).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook