Chinese ZX
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 18 mei 2004 09:48 PM

Heb net de Citro-Expert zitten lezen, daar staat een ZX sedan in, het zogenaamd het VIP-Model. Een mooi karretje, ondanks het feit dat het een sedan is. Het betreft hier een auto die alleen in China word geproduceerd en verkocht. (pagina 8 van CitroExpert)

Die neus heeft wel iets weg de 406-Coupe als je kijkt naar de koplampen en mistlampen voor. Vind deze stijl heldere-koplampen veel mooier dan de huidige stijl lampen op de Xsara.
Daarmee kijkt de huidige Xsara te “Lief” in je binnenspiegel, deze stijl zou niet verkeerd staan op de huidige Xsara. Geeft zo een aggressieve look in de binnenspiegel van degene die voor je rijdt, “Zo van opzij ik wil er langs” Twisted Evil

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 18 mei 2004 09:59 PM
  [ # 1 ]

is het nu een xsara of een zx??

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 18 mei 2004 10:59 PM
  [ # 2 ]

Een afgeleide van de ZX Fukang

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 mei 2004 03:23 AM
  [ # 3 ]

Is inderdaad een afgeleide van de ZX Fukang, maar ziet er wel heel erg Xsara-Achtig uit. De bumper lijkt wel veel van de Xsara weg te hebben.

Ik vraag me af op wat voor een bodemplaat deze auto staat, van de oude ZX of toch de Xsara??

Voor degene die het artikel niet gelezen hebben, er staat in dat er ooit een paar BXen als proef naar China zijn verscheept. De BX bleek de enige auto te zijn die tegen de slechte infra-structuur en het weer tegen kon. Andere fabrikanten schijnen al gefaald te hebben Razz

Binnenkort kijgen ze concurentie van Peugeot, die gaat daar de
307-Sedan op de markt brengen. Nou maar hopen dat ze daar begrijpen dat het Peugeot logo een Leeuw is en geen Draak, boze geest, etc Very Happy

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 19 mei 2004 03:26 AM
  [ # 4 ]

Ik vind de “oude” Xsara mooier(met de platte lampen) dan de nieuwe…
Zeker bij de rally wagen ziet die nieuwe neus er veel te braaf uit..
Vandaar dat ik ook alleen maar modellen koop met de oude neus..

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 19 mei 2004 02:49 PM
  [ # 5 ]
ZX1.4i schreef:

....Voor degene die het artikel niet gelezen hebben, er staat in dat er ooit een paar BXen als proef naar China zijn verscheept.

De BX bleek de enige auto te zijn die tegen de slechte infra-structuur en het weer tegen kon.
Andere fabrikanten schijnen al gefaald te hebben Razz

Dat verbaasd mij helemaal niks Cool

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 mei 2004 06:02 PM
  [ # 6 ]

Haha de BX rules, ook in China. De enige auto waarin je gewoon met eetstokjes je bami kan opeten tijdens het rijden Cool

De oude Xsara is inderdaad mooier met die platte kop-lampen. Als ze deze lampen nou gewoon helder hadden gemaakt icm de nieuwe bumper, was het een nog mooier karretje geworden.
De 306 is er namelijk ook met en zonder heldere koplampen. Mijn 306 was met heldere koplampen en zag er een stuk aggressiever uit dan de 306en zonder. Terwijl de neus verder identiek was.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook