2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Klokkenspel uitdaging….
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 19 juli 2004 02:26 AM
  [ # 16 ]
theiz schreef:

Hoe zit dat nu met dat klokkenspel van je Syb Very Happy
Ik heb een oliedruk meter die ook wat hoger begint als dat zou moeten:
Bij 4000 toeren hoort hij op 4 te staan, maar hij staat stationair op 4 en als je een beetje gas geeft naar de 8 (max).

Zal wel aan de Peug sensor liggen denk… (zit een Peugoet 205 GTi motor in mijn ZX, motor is uit 1989, auto uit 1992)

Wat ik bedoel is dat Bosch nog wel eens wat verschillende sensoren heeft gemaakt. Weet jij welk motormanagement systeem je hebt? Want daarop moet je denk zoeken naar de goede sensoren. Aansluiting past altijd wel….

Weet je trouwens wat ik vergeten ben uit die BX van jou te halen? Oliepijlsensor!
Evil or Very Mad

Maar een keer op de sloop doen dan! Kan je daar ook die sensor niet vandaan halen?

Volgens mij heb ik nog wel zo’n peilsensor liggen (of 2).

Groet,
Marten

Profiel  
 
Syb-Sosef
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 161
Geregistreerd: 11-05-2004

Gepost: 26 juli 2004 08:24 PM
  [ # 17 ]

okee, een kleine update:

1: oliedrukzender
Is nog niet gelukt, k heb wel uitgevonden dat ik het draadje zelf moet trekken en op het 2e pinnetje van de 10-voudige stekker moet steken…

2: olietemperatuurzender
Nog niet aan verder gegaan vanwege ‘geen gat in carterpan’

3: watertemperatuurzender
Ben naar de Brezan gegaan en het schijnt dat ik wel de goede zender in mn motor geschroefd heb… Toch wijst het metertje te hoog aan en weet ik zeker dat ik geen oververhitte motor heb (Anders zou ie al lang een keer vastgelopen moeten zijn…)
Kan dit aan het metertje liggen???

It was the ZL-28-RV…..

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook