Schorsing e.d.
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 02 juni 2004 02:16 AM

Nou ik heel erg aan het kijken ben naar een leuk autotje om op te knappen en ik nog geen 16 ben zit ik eraan te denken omde auto dan te schorsen of het kenteken op te zeggen…

Wie heeft hier ervaring mee of wie kan mij vertellen wat de kosten zijn om een auto te schorsen of om het kenteken op te zeggen en hem na 2 jaar weer aan te vragen?
En wat zijn de kosten om eventueel een auto uit frankrijk te halen?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 02 juni 2004 02:36 AM
  [ # 1 ]

Re: Schorsing e.d.

Simpele Ziel schreef:

Nou ik heel erg aan het kijken ben naar een leuk autotje om op te knappen en ik nog geen 16 ben zit ik eraan te denken omde auto dan te schorsen of het kenteken op te zeggen…

Wie heeft hier ervaring mee of wie kan mij vertellen wat de kosten zijn om een auto te schorsen of om het kenteken op te zeggen en hem na 2 jaar weer aan te vragen?
En wat zijn de kosten om eventueel een auto uit frankrijk te halen?

Kijk hier maar eens :  

Profiel  
 
Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2963
Geregistreerd: 10-01-2005

Gepost: 23 januari 2005 10:50 PM
  [ # 2 ]

Het schorsen van een auto jonger dan 15 jaar kost €68 en ouder dan 15 jaar €22,70. Uit laten schrijven is zonde, want om er dan weer een kenteken op te krijgen, dat gaat je of niet lukken, of het gaat een boel geld kosten.

Test

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook