2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
verlagen van ZX
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 05 juni 2004 04:52 AM
  [ # 16 ]

Altijd leuk om te zien Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 444
Geregistreerd: 21-11-2003

Gepost: 14 juni 2004 06:29 PM
  [ # 17 ]

mijn ZX is 4 cm verlaagd en heb er geen problemen mee,
ik heb H&R veren voor en achter is de torsie verlaagd, ik heb het alleen laten doen voor 350 euro (gekregen van mijn vriendin Wink )

je kan het zelf doen, voor is niet heel veel aan mits je een verenklem/verenspanner heb, anders is het spelen met je leven
tegenwoordig kan je al goedkopere verenklemmen kopen

maar met achter ben ik toch blij dat ik er niet zelf aan begonnen ben, na al die verhalen, sleutelen is leuk maar als je iets niet los krijgt Mad Evil or Very Mad

je leert wel heel gauw waar alle hobbels in de weg zitten Cool

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  
 
harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 444
Geregistreerd: 21-11-2003

Gepost: 15 juni 2004 11:33 AM
  [ # 18 ]

4 cm verlaging rondom

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 15 juni 2004 01:10 PM
  [ # 19 ]

Ziet er mooi uit.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij stond ik afgelopen zaterdag zo rond 16:00 uur naast je voor het stoplicht bij het Marconiplein in Rotterdam. Ik heb een Rode 3-deurs ZX1.4i Reflex, met een ovale sticker met de Franse vlag links achter op de klep.

Bij het zien van de verlaagde auto en de 16V, heb ik een stoplicht sprintje maar uit mijn hoofd gelaten Wink

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 15 juni 2004 01:20 PM
  [ # 20 ]
ZX1.4i schreef:

Ziet er mooi uit.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij stond ik afgelopen zaterdag zo rond 16:00 uur naast je voor het stoplicht bij het Marconiplein in Rotterdam. Ik heb een Rode 3-deurs ZX1.4i Reflex, met een ovale sticker met de Franse vlag links achter op de klep.

Bij het zien van de verlaagde auto en de 16V, heb ik een stoplicht sprintje maar uit mijn hoofd gelaten Wink

grijnzzzz, ik denk idd eerder dat jij naar zijn axchterklep zit te kijken dan hij naar die sticker op die klep van jou Very Happy Very Happy

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 15 juni 2004 06:34 PM
  [ # 21 ]

Ja zo een snelle 16V ZX, laat vaker zijn achterklep zien dan zijn voorkant Twisted Evil

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 15 juni 2004 07:50 PM
  [ # 22 ]

CENSUURCENSUURCENSUUR, Net bij Jager in Culemborg geweest. M’n veren zijn nog niet binnnen, schijnen speciaal uit duitsland te moeten komen. Ze worden op bestelling gemaakt voor sommige auto’s en die zx is er 1 van. Men hoopt dat ze nu 18/6 binnen zijn, dan mag ik gelijk komen en gaan ze het doen.

Weet niet of ik na vanavond ze nog wel wil van Duitse bodem maar das afwachten.

Goede nieuws is wel dat mijn dempers nog in perfecte staat zijn en het geheel dus niet meer dan 250-275 gaat kosten!!!  En dat geld gaat dan naar een remus demper.

Die actie van enkel en alleen middendemper verwijderen raad ik IEDEREEEN MET KLEM AF! Surprisedops:

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 15 juni 2004 11:30 PM
  [ # 23 ]

Die actie van enkel en alleen middendemper verwijderen raad ik IEDEREEEN MET KLEM AF!

Hoezo? maakt het dan een ongeloofelijke herrie? of slechte prestaties.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 16 juni 2004 12:14 AM
  [ # 24 ]
ZX1.4i schreef:

Die actie van enkel en alleen middendemper verwijderen raad ik IEDEREEEN MET KLEM AF!

Hoezo? maakt het dan een ongeloofelijke herrie? of slechte prestaties.

Je uitlaat komt niet meer door de APK, hij is niet meer gasdicht Wink

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 01:48 AM
  [ # 25 ]

Hij komt wel door de APK, aangezien hij nog steeds gasdicht is. daar zit ut um niet in

Hij levert op de eoa manier ik wat meer vermogen onderin. Hoewel, Het is minimaal en ik krijg het idee dat wat je aan de onderkant inleverd er ergens in de hogere toeren weer word afgehaald. kan echter ook de verbeelding zijn he,

Maar wat echt een ramp is .....

Het geluid, als alles nog “koud” is merk je weinig van het geluid. is de boel echter heet, en dat gaat nu zeeeer snel, begint er een rochel op te komen. Die komt voornamelijk bij gas los. steady stand van het gas maakt niet uit, dat hoor je niet. Sta je echter met een hete pijp voor het stoplicht Surprisedops:  Surprisedops:  tsja, what can I say.

de allereerswte gedachte die ik had was idd dat de boel lekte. ff goed geluisterd en dat is het dus niet. In wezen krijgt de einddemper nu alles voor z’n kiezen en die is daar gewoon niet op gebouwd.

in ieder geval en dus, weer wat geleerd en misscien anderen kunnen behouden. Ik laat er een remus pijp onderzetten aangezien het verlagen een stuk lager in prijs gaat uitvallen.

Wel jammer is dat die pijp maar 2 uiteindes kent. Of een “vierkante” of een rond met 90mm. had liever ovaal gehad ivm uitsnede in bumper,maar zoete koekjes….

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 04:17 PM
  [ # 26 ]
ZX-Cruiser schreef:

Geen mooi geluid dan zonder mid Confused:

(Ik heb em ook niet meer hoor Wink)

nope, vandaag nog iemand in m’n auto gehad die vroeg of mijn uitlaat overleden was…. Maar goed zoals gezegd, aangezien het verlagen goedkoper gaat uitvallen word er een remus pijp bevestigd. Hopelijk heb ik dan een mooie sound.

Za wel grappig worden, verlaagd, remus pijp, maar geen lichtmetaal Razz

Profiel  
 
harry
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 444
Geregistreerd: 21-11-2003

Gepost: 16 juni 2004 06:46 PM
  [ # 27 ]
ZX1.4i schreef:

Ziet er mooi uit.

Ik kan me vergissen, maar volgens mij stond ik afgelopen zaterdag zo rond 16:00 uur naast je voor het stoplicht bij het Marconiplein in Rotterdam. Ik heb een Rode 3-deurs ZX1.4i Reflex, met een ovale sticker met de Franse vlag links achter op de klep.

Bij het zien van de verlaagde auto en de 16V, heb ik een stoplicht sprintje maar uit mijn hoofd gelaten Wink

ik ben bang dat ik dat niet was, weet wel dat er in rotterdam-noord er nog 1 rijdt, waarschijnlijk was hij dat

C4 Catus 110 All Black
Ex: AX GT 1.4, BX TGI 1.6, ZX 16v
Alles wat je hoort…......

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 01 juli 2004 04:13 AM
  [ # 28 ]

Hier zijn dan eindelijk wat pics… heeft ff geduurd maar ja, beter laat dan nooit.. Helaas zijn de technische pics eigelijkop niets uitgelopen. Nooit een digicam meenemen met gebruikte batterijen….

Hieronder dus in maagdelijke staat met dopjes.

Nu is het geheel 4 cm gezakt mbv Eibachjes.

en aangezien we het geldboompje toch aan het plukken waren, moesten de dopjes er ook maar aan geloven. Ziehier, een zx waar een karakter begint te komen….

Edit by Lelijke Eend: foto’s even gehost

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 01 juli 2004 04:46 AM
  [ # 29 ]

Die velgen mogen er zeker zijn…..
stichting help de Citroën van zijn oudelullenbak imago af Wink
Leuk bord trouwens: “verboden te parkeren”, wat zouden ze daarmee bedoelen? Confused  Wink


En links voor de gene die net als ik geen plaatjes zien omdat ze geen hotlink toestaan….


Verlaagd
velgen

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 01 juli 2004 04:49 AM
  [ # 30 ]
Simpele Ziel schreef:

Die velgen mogen er zeker zijn…..
stichting help de Citroën van zijn oudelullenbak imago af Wink

en lekker goedkoop!!! Moet er nog wel ff slotbouten voor regelen…. denk ik… Confused

dat bord zag ik overigens pas nadat ik wat foto’s ha dgenomen. uiteraard heb ik de sessie toen ff overgedaan precies ONDER dat bord Twisted Evil

PS. heel gedoe met dat webshots.. ik stap maar over naar wat anders… maar hier iig een link om alles maar ff te kunnen bekijken…

http://community.webshots.com/album/158136535HDSjCP

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook