Totaal aantal Berichten: 1626
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Dat soort beelden komen me helaas bekend voor…
waterman schreef:Die boutjes komen vaker los. Ik monteer ze liefst met (lage sterkte) loctite om gezeik te voorkomen. En ze moeten écht vast zitten…
Bedankt voor de tip! Is het misschien een goed idee om van die speciale borgplaatjes te gebruiken die je kan ombuigen om de kop van de bouten heen?....
Gisteren is mijn ID terug uit Frankrijk. Hulde aan de ANWB voor de snelle service
Vandaag even de aandrijfas gedemonteerd, de beide helften van het Bibaxhuis aan gruzelementen maar de aandrijfas zelf is intakt. Een bout is afgebroken en het stukje zit nog in de remschijf. Ik denk dat ik er wel een moer op kan lassen om hopelijk het stukje te verwijderen.
een helft van het huis zit alweer op de aandrijfas, een andere moet ik nog zien te scoren samen met wat nieuwe bouten…....
Zo, alles weer klaar! Nieuwe bibaxhuizen gemonteerd met nieuwe M9 bouten en alles goed vast gezet met loctite! Heb alweer een kleine 500 km gereden en veelvuldig even gechecked of alles nog vast zit…
Heb mezelf ook op een nieuw setje leder getrakteerd, niet origineel maar het zit wel stukken beter!

Totaal aantal Berichten: 3844
- CX 2200
- CX 2200
Mooi! Wat een leuke ID is dit zeg. ga je hem nu nog steeds verkopen?

- CX 2200
- CX 2200
Hoe zag het oude interieur er eigenlijk uit? En heb je dat nog?
Dank je! Er zat een nieuw Helanca interieur in van Yves uit Frankrijk. Dit heb ik weer verkocht aan een clublid. Of ik de auto ga verkopen? Ik weet het niet, had al een advertentie geplaatst bij de club maar kreeg daar al snel spijt van….. Aan de andere kant heb ik ook wel weer zin aan een nieuw project.

- CX 2200
- CX 2200
Ik zie hem inderdaad niet staan.