32 van de 86
« Eerste  < Vorige 30 31 32 33 34 Volgende >  Laatste »
   
80-99-ZT de Trax van Graddus, modificircus
Gepost: 18 augustus 2014 05:43 PM
  [ # 466 ]

Ik moet even vier nieuwe bougieverlengers scoren, de huidige zijn gebroken. Had er nog liggen, maar die zijn 2 cm korter.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 augustus 2014 05:50 PM
  [ # 467 ]

Die korte zijn voor de latere ds/cx motor toch?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 augustus 2014 05:53 PM
  [ # 468 ]

Ik denk het, geen idee waar ik ze van heb, zijn ook geen nieuwe. Ik moet in elk geval vier lange hebben voor een HY ofzo.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 augustus 2014 06:04 PM
  [ # 469 ]

Je hebt ook een set DS-bougiekabels nodig. Van bougicord en niet van haki-taki uit china dus Wink
http://www.ctaservice.nl/p-1563-bougiekabelset.aspx

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 augustus 2014 06:11 PM
  [ # 470 ]

Ik heb er nieuwe bougicordkabels opzitten lieverd.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 augustus 2014 06:20 PM
  [ # 471 ]

Met siliconen-kern… nono

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 augustus 2014 07:51 PM
  [ # 472 ]

Geen idee, staat dat er op? Very Happy

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 augustus 2014 07:52 PM
  [ # 473 ]
Profiel  
 
Gepost: 18 augustus 2014 07:58 PM
  [ # 474 ]

Ik heb ze liever puur natuur.

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 06:56 PM
  [ # 475 ]

Omdat ik straks voor de eerste proefrit toch ook lekker moet kunnen zitten eerst de voorstoelen maar eens onder handen genomen. Met een beetje hulp van het oude bankstel en een ‘period’ Anker naaimachine kunnen we voorlopig weer zitten voor een minimaal budget…



Mijn trouwe Ankertje…


Proefpassen…


Hoezen voor de rugleuningen klaar…


Alle naden degelijk doorgestikt en verstevigd met keperband…


Klaar met naaien, klosje leeg. Dat is logistiek!


‘Pootjes’ verwijderen om de bekleding van de zittingen vast te kunnen zetten…


Zittingen klaar…


Ik ben er ondersteboven van…


Rugleuningen pas…


A touch of the old (kaartenzakken gerecupereerd uit de oude bekleding)...


Met het juiste period materiaal kan het toch niet fout gaan..?


En de laatste nietjes…


Daar zijn ze dan…


En de Krøna op het werk!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 18 februari 2015 08:57 PM
  [ # 476 ]

Wauw erg netjes Marc!

Hoeveel keer in de vingers genaaid?  Laughing  Serieus echt vakwerk! Dadelijk wordt ze nog beter dan nieuw toendertijd het interieur…

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 09:20 PM
  [ # 477 ]

Het is verre van vakwerk, maar ik ben er meer dan tevreden mee Smile En nee, mijn vingers passen niet onder de naaimachine.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43033
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 18 februari 2015 09:21 PM
  [ # 478 ]

Hoe zit het?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2015 09:26 PM
  [ # 479 ]

Gewoon, zoals het altijd zat. Stuiterig. Ik heb er geen foto’s van gemaakt, maar over de bestaande combinatie van binnenvering, jute, paardenhaar en kapok van de zittingen heb ik een extra laag synthetisch kapok uit de kussens van het bankstel gelegd. Dat werkt mooi alle oneffenheden in de oude kapok weg en geeft een mooi strak resultaat. Het stikwerk is dan misschien hier en daar niet helemaal perfect (al is het ws best aardig op fabrieksstandaard), maar ik heb alles op kunnen spannen zonder vouwen en rimpels en daar ben ik best trots op.

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 18 februari 2015 09:40 PM
  [ # 480 ]

Nice

Profiel  
 
 
32 van de 86
« Eerste  < Vorige 30 31 32 33 34 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook