Heb op de zomervelgen 205/40R17 liggen van Falken, kosten 55 euro per stuk incl balanceren haha! Is niet een superband, maar je kunt er als het droog is goede bochten meenemen! Als winterband de Vredestein ....trac 3. Deze waren 360 incl. balanceren.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Op de website van profile tyrecenter
Michelin Pilot Exalto 2 195/55R15 85V
Bruto: € 179.69
Actie: € 137.00
Montage, ventiel en balanceren € 15.50
Afvalbeheersbijdrage € 3.00
Stikstofvulling € 3.75
Totaal (incl BTW 19%) € 159.25
Bij de dealer reken je dus soort gelijk bedrag af
Er zijn zat auto’s die rond rijden met banden van 300 a 400 euro per stuk. De C6 heeft ook geen goedkope bandjes
Maatje 215/45 R18 W voor de Exalto 2 kost ook 291 euro
De dealers zijn volgens mij niet veel duurder dan de bekende bandenfitters. Ik heb onder mijn vorige auto (pug 306) twee michelinetjes laten zetten voor €200,- bij de dealer. driekwart jaar later twee de andere bandjes bij een bandenfitter: zelfde prijs.
Ik heb (sinds kort) zelf goede ervaring met Robeo banden in Lelystad. Zij waren veruit de goedkoopste bij mij in de buurt.
Michelin energy bij euromaster: €497,- incl montage met 1 gratis band!
Michelin energy bij Robeo: €490,- incl montage zonder actie
Een goede tweede keus was continental contactiets en uniroyal voor resp. €410,- en €390,-.
allen 195/55/R15 85H
Ach, uniroyal staat bekend als regenband en aangezien dat iets is wat wij in nederland nog wel eens hebben was de (voordelige) keus gemaakt !
Online bestellen ook goed alternatief.
Bandenconcurent goed adres.

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Tja dan is je bandenprijs misschien wel iets lager, maar dan zitten ze nog steeds niet uitgebalanceerd op je velg…
Dus dan moet je weer naar een bedrijf met banden in je achterbak, is dat nu allemaal die 5 euro prijsverschil waard?
Ik denk dat je meer bespaard door niet zo hard door de bocht te racen en je banden goed op spanning te houden, zodat je banden 10.000 km langer mee gaan
Ik had ze bij autobandengids of markt gekocht en kon ze toen gelijk doorsturen naar de dealer. Nadat ze waren aangekomen even een afspraak maken en ze zaten er in no-time onder en het scheelde een euri of 40 in vergelijking met kwik.