Xsara Picasso > Sterkte Dashboardverlichting- 2 vraagjes
maumaas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 18-05-2009

Gepost: 08 juni 2009 05:46 PM

Hoi citroen forummers,

- Als ik de koplamplichten van de auto aanzet, wordt de sterkte van de dashboardverlichting een heel stuk minder. Als ik ze uitzet zijn is de sterkte weer normaal.

- Met de 2 knopjes links van het stuur op het vaste gedeelte dashboard gedeelte, zou je de sterkte moeten kunnen instellen van de dashboardverlichting. Als ik op deze knopjes druk, gebeurt helemaal niets.

Wie weet me meer hierover te vertellen of wat de oplossing is ?

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 08 juni 2009 05:51 PM
  [ # 1 ]

het eerste is normaal, gebeurt bij elke auto, dit is omdat je anders een te groot contrast krijgt tussen licht en donker.

bij de tweede vraag moet je de lichtintensiteit druk per druk vermeerderen/verminderen, dus blijven inhouden werkt niet. Om te weten of hij dus werkt, kan je het beste een aantal keren op het onderste knopje duwen totdat de lampjes bijna volledig gedoofd zijn en dan weer stelstelmatig weer verhogen. De intensiteit kan dan nog altijd zwak zijn en dan wil het wel eens helpen om alle lampjes van je display te vervangen. Is een simpel en goedkoop klusje en maakt echt een wereld van verschil.


Groetjes
Gary

Profiel  
 
Gerrit T
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 464
Geregistreerd: 18-02-2007

Gepost: 10 juni 2009 02:35 AM
  [ # 2 ]

idiot RTFM ConfusedConfused:


Gerrit

196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Profiel  
 
maumaas
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 18-05-2009

Gepost: 24 juni 2009 02:06 PM
  [ # 3 ]

Hoi gerrit,

Begrijp je reaktie niet helemaal.
Wat bedoel je te zeggen ?

gr

Profiel  
 
Citroënmonteurtje (verbannen)
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 944
Geregistreerd: 07-11-2008

Gepost: 24 juni 2009 02:12 PM
  [ # 4 ]

lees de handleiding (er staat latterlijk (no offence)), Read The F***ing Manual (* zelf in te vullen Smile) )/

De Volkswagenevangelist, van citroen-forum.nl

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook