2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Heldere achterlichten
Sandert
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 24
Geregistreerd: 21-07-2005

Gepost: 21 juli 2005 02:50 PM
  [ # 16 ]

Zal binnenkort wel foto’s uploaden maar kheb ook de heldere achterlichten en je auto fleurt er een stuk van op.
O ja   C2-16V en je auto loopt niet aan ??

O sorry haalde ik je in. Of schrok je van me geluid

Profiel  
 
Mickey Mouse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 23-07-2005

Gepost: 27 juli 2005 04:11 PM
  [ # 17 ]

achterlichten

C2-16V schreef:

Nou, ik heb besloten om mijn achterlichten te verkopen. Ze zijn nog in absolute nieuwstaat. Dus als je nog interesse hebt, dan hoor ik het graag Wink

Hallo, heb je ze nog?  Ik heb wel interesse.  Zou wel even willen weten wat je er voor vraagt. 

Weet er misschien iemand of deze lichten reglementair zijn voor de Belgische keuring?

Groetjes,

Profiel  
 
pjvdg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 21-01-2005

Gepost: 30 juli 2005 09:57 PM
  [ # 18 ]

Re: achterlichten

Mickey Mouse schreef:
C2-16V schreef:

Nou, ik heb besloten om mijn achterlichten te verkopen. Ze zijn nog in absolute nieuwstaat. Dus als je nog interesse hebt, dan hoor ik het graag Wink

Hallo, heb je ze nog?  Ik heb wel interesse.  Zou wel even willen weten wat je er voor vraagt. 

Weet er misschien iemand of deze lichten reglementair zijn voor de Belgische keuring?

Groetjes,

Alle C2 lexus lichten die ik al in de winkel gezien heb zijn voorzien van een keuringsbewijs.

Volgende week ga ik deze zwarte lexus lichten er eens op zetten:
 

Profiel  
 
Mickey Mouse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 23-07-2005

Gepost: 30 juli 2005 10:11 PM
  [ # 19 ]

Re: achterlichten

pjvdg schreef:
Mickey Mouse schreef:
C2-16V schreef:

Nou, ik heb besloten om mijn achterlichten te verkopen. Ze zijn nog in absolute nieuwstaat. Dus als je nog interesse hebt, dan hoor ik het graag Wink

Hallo, heb je ze nog?  Ik heb wel interesse.  Zou wel even willen weten wat je er voor vraagt. 

Weet er misschien iemand of deze lichten reglementair zijn voor de Belgische keuring?

Groetjes,

Alle C2 lexus lichten die ik al in de winkel gezien heb zijn voorzien van een keuringsbewijs.

Volgende week ga ik deze zwarte lexus lichten er eens op zetten:
 

Lijken mij heel tof.  Als ze er op staan maak dan een fotootje. :photo

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook