Probleem Wie heeft er raad
Daniel Legrand
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 14-08-2005

Gepost: 14 augustus 2005 05:30 PM

Hallo allemaal.
Zal me eerst even voorstellen .

Ik ben Daniel Legrand woon in Almere 23 jaar oud.
Heb al jaren een droom en dat was een Xm kan er niets aan doen heb een zwak voor Xm.

Nou mooi gister dus een Xm gekocht an een buurman van mij voor een hele mooie prijs.

Nou prima afijn alles deed het goed dacht ik

Nou is het probleem dat wanneer ik de auto start en hem omhoog wil laten komen in zijn normale rijstand dat alleen de voorkant ophoog komt.
Wil ik dat de achterkant omhoogkomt dan moet ik hem een stan hoger zetten, naar het dunne streepje dus dan komt ook de achterkant omhoog en de voorkant nog een stuk.
Prima dan zet ik hem terug in normaal maar dan zinkt alleen de vvoorkant een stuk in en blijft de achterkant net zo hoog.
Dus wat ik dan doe is evven snel de schakelaar naar omlaag zetten zodat hij een stukje zakt achter en dan weer snel in normaal.
Dan lijkt het wel of hij blijft staan maar na even te hebben gereden staat ie weer erg laag te laag voor mijn gevoel de band achter zit dan al een stukje in de wielkast.


Wie o Wie kan me helpen want voel me naar ervan had me laaste spaarcenten er voor opgeofferd om een Xm te hebben.

Hoop niet dat dit iets ergs is.

Groetjes Daan

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 14 augustus 2005 05:34 PM
  [ # 1 ]

Gesloten wegens cross-spotten: het posten van 2dezelfde berichten op verschillende plaatsen. Dat mag niet..

Tom Duckpower

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook