2 van de 2
 < Vorige 1 2

Zender CX deurvergrendeling
alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 14 juni 2007 08:39 PM
  [ # 16 ]
verkuilm schreef:

Bonhof in Epe heeft vervang setje, radiografisch werkt veel beter!
Is heel makkelijk te vervangen.
Dashbord kastje loshalen, 2 moertjes 10 en 2 schroeven, dan naar je toe trekken.
Rechter plaat van het midden console los halen, iets van 3 schroeven.
Dan zit er vlak bij de versnellingspook een langwerpig kastje, dacht groen. De oude eraf en nieuwe er flink op duwen en klaar?
Kan niet mis gaan want als je de nieuwe hebt zie je meteen wat de oude is!

Heb net een setje gevonden bij Bonhof, klopt het dat het oude kastje 7 polen heeft en het nieuwe 9 polen? ze zijn genummmerd! Bonhof zegt dat je de ontvanger in het hemeltje los moet halen. Die van mij doet het in ieder geval niet. Zal straks ff een foto nemen en posten…...

MVG

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 14 juni 2007 08:45 PM
  [ # 17 ]
super.alexander schreef:
verkuilm schreef:

Bonhof in Epe heeft vervang setje, radiografisch werkt veel beter!
Is heel makkelijk te vervangen.
Dashbord kastje loshalen, 2 moertjes 10 en 2 schroeven, dan naar je toe trekken.
Rechter plaat van het midden console los halen, iets van 3 schroeven.
Dan zit er vlak bij de versnellingspook een langwerpig kastje, dacht groen. De oude eraf en nieuwe er flink op duwen en klaar?
Kan niet mis gaan want als je de nieuwe hebt zie je meteen wat de oude is!

Heb net een setje gevonden bij Bonhof, klopt het dat het oude kastje 7 polen heeft en het nieuwe 9 polen? ze zijn genummmerd! Bonhof zegt dat je de ontvanger in het hemeltje los moet halen. Die van mij doet het in ieder geval niet. Zal straks ff een foto nemen en posten…...

MVG

Heb je dan een (originele) infrarood set gehaald of inderdaad een radiografische?  Confused In geval van radiografisch is de ontvanger in het hemeltje helemaal niet interessant (lekker laten zitten dus) en kun je gewoon de beschrijving van verkuilm volgen.

Profiel  

alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 15 juni 2007 01:38 AM
  [ # 18 ]

Ik heb nu een radiografische, maar het werkt helaas niet! De plaat weggehaald en de stekker van de oude unit gehaald maar deze heeft 9 polen, de nieuwe heeft er maar 7. Maar het past wel maar pool nr. 8 en 9 blijven dan niet gebruikt. Maarrrr, het werkt dus niet. Na het aansluiten van de originele unit werkt de hele CV ook niet meer Mad Is deze apart gezekerd?

Heb nu geen tijd meer om het te fixen omdat ik morgen naar Frankrijk ga op vakantie, maar ik neem het setje wel mee om er daar wat verder mee te prutsen.

MVG

Alex Cool

Profiel  

Grootj
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 68

- LN/LNA 1.1 Cannelle
- C5 X Shine 225
Gepost: 31 augustus 2009 05:29 PM
  [ # 19 ]
CitrofielTD schreef:

Je kunt de hele zender vervangen door een radiografische. Is drie seconden werk als je weet waar je centrale vergrendelings module zit. Klikt de oude module eraf en de nieuwe erop. Dan is ie op twintig meter te openen en te sluiten.

Heb de mijne ooit bij Bart Ebben gekocht.

Ik heb ook even gezocht of ik de mijne kon vervangen in mijn cx prstige S2, maar ik kan de oude unit niet vinden….. Sad

Ik heb alle stekkers los gehad en elke keer bleef de cv werken…

Closup van de Mach 39 stekker:

Deze zit bij de IR ontvanger aan het plafond:

Ik wil graag een unit van In.pro aansluiten. Kan iemand mij helpen??

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook