Over die groene blokjes en wat daar dan bij je gebruikersnaam staat als je iets post
dickwelfing
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 97
Geregistreerd: 29-03-2006

- Visa 14 TRS
- LN/LNA LN 0.6
- LN/LNA LNA 11E (Canelle)
- Xsara 1.4I Break
Gepost: 05 september 2009 09:40 PM

Hoi,

Mooie lay-out. Bij mij issie alleen wat trager (maar misschien ligt dat ook aan mijn computer).

Ik heb voor ‘t eerst weer eens wat gepost en toen kwam ik er achter dat als je iets post er dan van die groene blokjes onder je gebruikersnaam komen en daar staat dan een term bij zoals ‘beetje forumverslaafd’ of ‘aardig forumverslaafd’, of zoals in mijn geval ‘beginner’. Kan dat niet anders? Want ik ben niet echt gelukkig met de term ‘beginner’. Want dat ben ik niet. Niet met mijn Citroënhobby en ook niet op het forum: ik post alleen niet zoveel. Ik heb dan het idee dat als je dan iets post dat men je als ‘beginner’ niet echt serieus neemt.

Voorstel: je kunt ook overwegen om termen te kiezen zoals ‘zeer frequente poster’, ‘frequente poster’, ‘niet frequente poster’. Dan is het duidelijk dat de term gaat over het posten op het forum en staat de ‘Citroën-volwassenheid’ van de poster niet ter discussie. Kijk maar wat je er mee doet.

Mvg,
Dick

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 05 september 2009 09:43 PM
  [ # 1 ]

Beste Dick,
Het forum is pas net online, dit zijn enkele details die nog moeten worden uitgevoerd.

Het is simpel in te delen, maar we hebben nog zat werk.


De snelheid is bekend, het word uitgezocht.

 

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook