Remblokken voor?
Als ze remmen is het goed! of zit er geen millimeter voering meer op?
Geen afkeurpunt m.i.
Laten we zeggen 1,5 millimeter bestuurderszijde, andere zijde pakweg 3 millimeter, laat toch allebei de kanten maar doen dan.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Ja, natuurlijk moeten er nieuwe op! maar het lijkt me nog steeds geen afkeurpunt.
Staat het op het keuringsrapport?
Heb nog geen keuringsrapport, mede omdat de onderdelen nog niet ter plekke zijn, keurmeester zei dat het een afkeurpunt was/is, dit geheel is bij garage vogelaar in barendrecht.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Uitlaat en remblokken waren al binnen en reeds gemonteerd, remslangen waren niet goed, wartel paste er niet in ??, dus andere bestellen, kon een paar dagen duren
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Slangen zijn binnen, maandag de APK afmaken en dan kunnen we weer een jaartje.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
veertien E-tje schreef:Uitlaat en remblokken waren al binnen en reeds gemonteerd, remslangen waren niet goed, wartel paste er niet in ??, dus andere bestellen, kon een paar dagen duren
Jij hebt ABS toch? Dan heb je als het goed is inderdaad andere remslangen. (wartel is groter)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
ABS en remslangen is vervelend, want redelijk dure hap. Bij mijn GTi was het ook een afkeurpunt. Bij Hegru moesten ze de slangen extra bestellen met de mededeling: “Je hebt pech, normaal kosten die remslangen geen drol, maar omdat je ABS hebt, is het €49,95 ex BTW per stuk.”
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
@-GOOFBLIKSCHA,
Inderdaad ABS ja
@-BEARWILL,
€ 49.95 gaat nog al een beetje ja, inderdaad wat aan de dure kant, ik geloof zelfs dat jij zo,n beetje de zelfde afkeurpunten had.
Keuringsinstantie had het over € 312,00 totaal kosten, koop je bijna een BX voor
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
koop jij een goed geprepareerde bx voor 312 euro?
de citroen-liefhebber
Voor een 350 euro koop je zeker wel een bx, marktplaats etc. je kunt voor dat geld zeker een jaar rijden, zoals een enkeling wel eens doet om de winter door te komen terwijl zijn mooiere voiture gestald staat, of die gerepareerd is voor dat geld doet dan niet ter zake lijkt mij.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Voor 350 euro eentje kopen? Kan inderdaad, zoals het fraaie draadje Het is een BX… Maar waarom eigenlijk? bewijst. Warm aanbevolen voor iedereen die aan een rat-race wil meedoen.
Vandaag de keuring afgerond, steekproef kon er ook nog wel bij, dus mag weer een jaartje rond tuffen.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Keurig, tuf ze!
gefeliciteerd met weer een jaartje zweven.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.