Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
bonetone schreef:Lekker snel winst maken zo
Daar zou ik niet op rekenen…
Hij heeft ze nog niet verkocht en met de huidige markt en jaargetijde kan je lang met zo’n auto blijven zitten.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Maar zonde is het wel… Liefhebbers hadden hele mooie auto’s kunnen hebben voor een lage prijs. Nu staan ze bij een handelaar die er niets voor doet (behalve ophalen, en mss kenteken en apk) en er meer dan het dubbele voor vraagt…
Het zouden trouwens nog steeds mooie aanbiedingen kunnen zijn hoor, voor de prijs die er nu voor gevraagd wordt.
Als het dezelfde is ben ik daar knap zuur van. En ook al zou het nog steeds een goeie prijs zijn, ik was toch niet van plan om die handelaar 1250 euro kado te geven….. Aan de andere kant, wie weet wat er aan gedaan moet worden voor de nieuwe apk.
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
puffel schreef:En deze dan…
Jammer voor de liefhebbers van witte serie 1 breaks…en dat het stuur aan de verkeerde kant zit:)
Ik ben daar over 1.5 week i/d buurt… Tis dat ik net een niet belastingvrije CX diesel probeer te slijten, anders had ik misschien nog wel willen gaan kijken!
Voor geïntresseerden, Donegal is één van de mooiste counties van Ierland!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
hier nog een heel apart “knutselgeval” ...
een break familiale 25 RI automaat van 1985
klinkt als iets vreemds ...
(en ziet er ook zo uit)
alhoewel het interieur wel klopt met 1985, twijfel ik aan de combinatie 25 RI met 1985 en de combi 25 RI met automaat.
[edit]
misschien was de 25 RI automaat een Engelse uitvoering, getuige deze link die ik net vond ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 6524
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
25 RI serie 2 bestond bij ons in ieder geval niet. Zal inderdaad wel een Engelse uitvoering zijn, desgewenst te bestellen als begrafenisauto…
Geniale avatar trouwens.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Kweennie of deze al ‘ns voorbij is gekomen:
http://www.leboncoin.fr/vi/64836475.htm?ca=5_s
Toch een leuke auto. Wel een pak kilometers. Maar een sprekende kleur, met airco en van 86 en dus ooit nog belastingvrij. En voor E 1.500,- toch best goed rijden.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 15759
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Ach, 180000 km op 23 jaar, dat zijn er nog geen achtduizend per jaar…
http://link.marktplaats.nl/291074171
en deze hè.... ik denk dat ze over een uurtje verkocht is, en als er leer in had gezeten was ik de koper geweest!
is ook onwaarschijnlijk mooi ...
Geniale avatar trouwens. Wink
mooi hè ...
kost een dagje, maar dan heb je ook wat moois

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
par eXeMple! schreef:Maar zonde is het wel… Liefhebbers hadden hele mooie auto’s kunnen hebben voor een lage prijs. Nu staan ze bij een handelaar die er niets voor doet (behalve ophalen, en mss kenteken en apk) en er meer dan het dubbele voor vraagt…
![]()
Het zouden trouwens nog steeds mooie aanbiedingen kunnen zijn hoor, voor de prijs die er nu voor gevraagd wordt.
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, maar feit is wel, dat veel liefhebbers op forums veel praten over het kopen van een auto, maar geen actie ondernemen, oftewel: “handelen”.
Handelaars handelen wel snel en daarom zijn het dus….Handelaars
Soms is het een kwestie van snel reageren op een aantrekkelijk aanbod en niet twijfelen of overleggen met deze en gene.
Helaas is het in deze vrije markt zo, dat wie het eerst komt het eerst maalt.
Wel zuur als je er als liefhebber te laat achter komt dat de auto die je voor een prikkie had kunnen kopen, nu ineens voor veel meer wordt aangeboden.
Maar wat ook al terecht werd opgemerkt: wie weet hoeveel werk er nog aan is om er APK op te krijgen? Een handelaar maalt vaak niet om APK, maar de particulier wel. Daar kunnen nog makkelijk veel kosten bijkomen dan en dan verdwijnt die leuke marge heel snel.
Soms kan snel handelen dus ook een verliespost betekenen!
La Léo
(zowel liefhebber als af en toe ook handelaar)
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Welleswaar geen CX maar wel een bijzondere voor voetballiefhebbers….
en deze is ook errug mooi en nog roestvrij ook…
Ik heb er even aan gedacht een rijdende kledingwinkel te beginnen; dan is dit ideaal!

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Hier weer een mooie CX

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Robin Visser schreef:Kweennie of deze al ‘ns voorbij is gekomen:
http://www.leboncoin.fr/vi/64836475.htm?ca=5_s
Toch een leuke auto. Wel een pak kilometers. Maar een sprekende kleur, met airco en van 86 en dus ooit nog belastingvrij. En voor E 1.500,- toch best goed rijden.
Ik vind de km stand juist heel netjes voor die prijs..
Volgens mij heb jij wel iets met airco’s
Jammer dat die niet helemaal origineel meer is, maar voor die prijs zijn de puntjes wel op te lossen