Good meuning
Gino & Kim
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 30-10-2009

Gepost: 30 oktober 2009 08:23 AM

Hallo allemaal,

Wij zijn nieuw hier. We zijn een jong stel met een dochtertje van 19 maanden en zijn sinds gisteren trotse nieuwe eigenaar van een Xsara Picasso 1.8 uit oktober 2000. Onze vorige auto was een Mercedes-Benz A-140 en die werd duidelijk te klein toen wij zowel een kinderwagen als een rolstoel kwijt moesten in de auto. We zijn super blij met de auto….hoge instap, lekkere stoelen en goed comfort! Kortom, alles wat je nodig hebt voor ons gezinnetje.
Ik heb een X-aantal jaren geleden een BX 1.9 GTI gereden en dat vloog en reed heerlijk op de luchtvering totdat mijn achterbrug helemaal op was, heb ik de motor compleet met bak en aandrijfassen verkocht aan een jongeman die het hele zootjuh in een Peugot 206 heeft gebouwd en nu rustig verder vliegt!
We hopen veel lol te hebben ook op het forum.

Groetjes,

Gino & Kim

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6467
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 30 oktober 2009 09:00 AM
  [ # 1 ]

Hoi Gino & Kim
Welkom op het forum!
Bekend probleem, ik rijd nu XM berline maar die is/wordt toch te klein. Ruime auto hoor, maar kinderwagen erin en de kofferbak is vol. Nu dus op zoek naar een XM Break, vanwege de kilometers waarschijnlijk een turbodiesel. Of toch de gok wagen en gaan voor de CX Break als dagelijks vervoermiddel…
Groeten, Freek

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook