


























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gewoon kopen en in een land gaan wonen waar de belasting in de brandstof zit. Ook klaar, toch?






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
wie gaat er even naar Brest om deze te halen
premier main !!
mogelijk met airco…...
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Goudmijntje?
Ik zie het er niet vanaf…
Geen VIP, geen airco, geen ABS….
De km stand is zelfs redelijk hoog (het blok is dan wel nieuw)
Het Citroën plaatje achterop lijkt ook scheef te zitten.
Wordt zelfs niet meer belastingvrij.
Allemaal geen reden om die auto niet te kopen, maar ik vind het aan de hoge kant die prijs.


































Totaal aantal Berichten: 15738
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
cx25gtit2 schreef:wie gaat er even naar Brest om deze te halen
premier main !!
mogelijk met airco…...
Hoezo mogelijk, het staat er toch gewoon: Climatisation!!! Zucht, ces hollandais et paturain…
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
cx25gtit2 schreef:wie gaat er even naar Brest om deze te halen
premier main !!
mogelijk met airco…...
Auw wat mooi! Een witte GTI met bicolor Met airco, maar aftermarket? Normaal zit de aircoknop i.p.v. het schakelpatroon. Of is dat niet altijd zo geweest?
Leuk dat ook deze weer in de hoogste stand staat. Kennelijk vinden ze dat in Frankrijk belangrijk: kijk eens, hij komt omhoog!
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Arjan Verkade schreef:
Goudmijntje?
Ik zie het er niet vanaf…
Geen VIP, geen airco, geen ABS….
De km stand is zelfs redelijk hoog (het blok is dan wel nieuw)
Het Citroën plaatje achterop lijkt ook scheef te zitten.
Wordt zelfs niet meer belastingvrij.Allemaal geen reden om die auto niet te kopen, maar ik vind het aan de hoge kant die prijs.
Merkwaardig, serie 2 GTI was toch altijd VIP interieur? Of niet?

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Dacht dat de aircobediening bij de vroege serie 1’s (met het middenconsole de radio op zijn rug) naast de handrem zat (zelfde soort knop als die voor bv. de achterruitverwarming). In dat geval zou dit inderdaad after market zijn.
(edit: hm, een normale berline met vinyl dak, ik vind het maar niks)
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


































Totaal aantal Berichten: 15738
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Geen idee, maar het zou me niet verbazen als dat niet zo was, misschien alleen standaard bij de turbo?





















Totaal aantal Berichten: 2532
Geregistreerd: 02-08-2007
- C35 Hilton XLS
par eXeMple! schreef:cx25gtit2 schreef:wie gaat er even naar Brest om deze te halen
premier main !!
mogelijk met airco…...Auw wat mooi! Een witte GTI met bicolor Met airco, maar aftermarket? Normaal zit de aircoknop i.p.v. het schakelpatroon. Of is dat niet altijd zo geweest?
zit op de middenconsole achteraan, een opvallende blauwe knop althans bij de vroege serie 1
Citroen c32 Hilton XLS

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
De vroege serie 2 GTI had standaard nog geen VIP. Werd pas vanaf 1987 ofzo standaard op dat type.
(edit: kijk, die knop bedoel ik inderdaad)
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Idd, dat is zeker niet altijd standaard geweest. Of en wanneer dat wel zo was weet ik ook niet precies.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er nu precies allemaal onder dat VIP optie pakket viel precies
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
In een paar minuten weer een hoop geleerd…. Mooie oogst vanavond, thx heren!












































Totaal aantal Berichten: 27973
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
graddus schreef:Geen idee, maar het zou me niet verbazen als dat niet zo was, misschien alleen standaard bij de turbo?
Idd op een serie 2 Turbo altijd standaard





















Totaal aantal Berichten: 2532
Geregistreerd: 02-08-2007
- C35 Hilton XLS
Mulder schreef:De vroege serie 2 GTI had standaard nog geen VIP. Werd pas vanaf 1987 ofzo standaard op dat type.
(edit: kijk, die knop bedoel ik inderdaad)
Het is tussen haakjes mijn eigen knop leuk he?
Citroen c32 Hilton XLS
cx25gtit2 schreef:wie gaat er even naar Brest om deze te halen
premier main !!
mogelijk met airco…...
Zeker met airco ! Maar deze is eerder voorbij gekomen en toen stond er in de advertentie nog, dat de vraagprijs 10 k was. En dat is echt te veel voor een CX uit Frankrijk, want CX-en uit Frankrijk,... En voor de liefhebber, ik rij wel mee. Bied zelfs aan te rijden met mijn auto. Tegen vergoeding van de benzine. En ik moet erbij zeggen, dat het rij-ijzer lijkt op zijn baasje, we lusten alletwee een borrel. Tel daarbij op, dat het baasje nogal last heeft van een zware voet. Voordeel: je bent snel in Brest. En ik weet nu de weg na mijn Delta Mics-expeditie…. Nadeel: nu geen tijd en dus moet je geduld hebben.
Ook leuk en voor heeeeeel weinig: http://www.leboncoin.fr/vi/75922475.htm?ca=12_s
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl