
























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Is inderdaad wel een nette auto (maar ik heb er niet onder gelegen ofzo, kom er alleen regelmatig langs en het is goed om te zien dat ze, ondanks de vermelde beeindiging van de hobby, wel regelmatig wordt gebruikt). Lak is niet overal prachtig meer maar dat zet ie er ook eerlijk bij. De verkoper is ook op het forum actief (geweest) overigens.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Ondertussen in Duitsland een 25 Familiale TGI met airco….
Is net ingereden en hoeft niet veel te kosten. Wel “Leichte Mängel”....

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Of deze TGI Break met airco uit 1989, met net 150.000 km…
Grappig, ook hier “Leichte mangel”. Je zou haast denken dat het een gewilde accessoire was…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Een mooie 2000 pallas, brun maya toch?
Alleen lijkt het me een 2400 blok wat er in zit?
Nopes, das volgens mij de 2000 motor wel. Ziet er inderdaad verder wel mooi uit .
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
bonetone schreef:Een mooie 2000 pallas, brun maya toch?
Alleen lijkt het me een 2400 blok wat er in zit?
Die in Boxtel staat al minstens 2 jaar te koop. Daar moet wel het nodige mee mis zijn…
Of niemand heeft nog de moeite genomen om te gaan kijken?
trouwens: Datum aanvang tenaamstelling 12-10-2009

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Staat inderdaad al heel lang te koop (met dezelfde foto’s).
Kleur is trouwens Brun Scarabee, Brun Maya is een serie 2 kleur.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Zou het zijn omdat er zo te zien een 4-bak in zit ? Er is zoveel aanbod van CX-en met 5-bak, dat ik op een laagdaks prestige na, alle 4-bakken zou laten staan.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
bonetone schreef:Of niemand heeft nog de moeite genomen om te gaan kijken?
trouwens: Datum aanvang tenaamstelling 12-10-2009
Mss is ie vorige maand verkocht, maar advertentie nog niet weggehaald?





















Totaal aantal Berichten: 2532
Geregistreerd: 02-08-2007
- C35 Hilton XLS
Robin Visser schreef:Zou het zijn omdat er zo te zien een 4-bak in zit ? Er is zoveel aanbod van CX-en met 5-bak, dat ik op een laagdaks prestige na, alle 4-bakken zou laten staan.
Wat is er mis met de overige 4 bakken.
De laagdaks prestige heeft dezelfde motor als bv een 2400 pallas, en trouwens er is zo een 5 bak in te zetten.
Ik heb een 2400 pallas uit 1976 van oorsprong een vierbak ze hebben er een 5 bak ingezet.
Citroen c32 Hilton XLS
Nou, waar het mij om gaat, is dat als je een CX met weinig werk eraan wil hebben, je wat mij betreft niet begint met een auto met 4-bak om te bouwen naar een 5-bak, ervan uitgaande natuurlijk, dat je het liefst een 5-bak wil hebben. Aangezien de laagdaksprestige in mijn ogen een heel bijzonder en zeker de meest zeldzame CX is, zou ik daarvoor wel een uitzondering maken wat betreft de 4-bak of de 5-bak.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl





















Totaal aantal Berichten: 2532
Geregistreerd: 02-08-2007
- C35 Hilton XLS
Oke duidelijk.
Smil
Citroen c32 Hilton XLS

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Robin Visser schreef:Zou het zijn omdat er zo te zien een 4-bak in zit ? Er is zoveel aanbod van CX-en met 5-bak, dat ik op een laagdaks prestige na, alle 4-bakken zou laten staan.
Zou dat het echt zijn? Wie een vroege CX wil rijden ontkomt er niet aan. Maar misschien wil er niemand een vroege CX rijden…
Niet omdat ik in een CX met vierbak rijd hoor, maar als het verder een goede auto is kan ik me haast niet voorstellen dat ie daarom zo lang te koop staat.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
En in het kader van laagdaksprestiges nu een ‘verse’ van Leboncoin voor de knutselaars:
http://www.leboncoin.fr/vi/78757930.htm?ca=2_s
Alleen al vanwege de foto en wat er allemaal op staat, zou je willen gaan kijken. Het moet volgens mij één van de laatse met een laag dak zijn, uit februari 1977.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl