Even voorstellen
Ronald Suttorp
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 18-11-2009

Gepost: 18 november 2009 02:46 AM

Goedendag,

Zoals alle ( of in ieder geval meeste ) mensen die zich aangemeld en zichzelf voorgesteld hebben, kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Ik ben Ronald Suttorp, ben 20 jaar, woonachtig in Spijkenisse en sinds een maand of 2 de trotse eigenaar van een Xsara 2.0 VTS ph1.

Mijn rijbewijs behaalde ik 2.5 maand na mijn 18e verjaardag waarna ik tot nu in mijn vaders Xantia 1.8 16v heb gereden. Zo nu en dan pik ik ook wel eens de sleutels van mijn broer, die in het bezit is van een Xantia activa 3.0 V6.

Ik ben op dit forum terechtgekomen door het zoeken naar de weetjes van xsara’s en wat mensen zoal gedaan hebben aan hun praaltjes.

Mocht je meer over mij willen weten of over mijn auto, kan je me gerust mailen!

Groeten,

Ronald

Afbeelding Bijlagen
photo.jpgphoto1.jpgphoto3.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 19 november 2009 11:43 AM
  [ # 1 ]

Welkom hierzo!

Mooie subtiele aanpassing aan de gril zie ik! Nog verdere plannnen aan jouw Xsara?
Hij is wel erg mooie VTS…

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 19 november 2009 11:54 AM
  [ # 2 ]

Welkom Ronald!

Profiel  
 
Ronald Suttorp
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 18-11-2009

Gepost: 19 november 2009 06:45 PM
  [ # 3 ]

HeeyHeey,

Bedankt voor het warme welkom Wink

Ik ben student dus een erg groot budget heb ik niet (lees: Geen budget) dus het blijft bij kleine aanpassingen ben ik bang.

Wat ik tot nu toe nog zeker wil doen is:
- een leuker uitlaat geluidje creëren door OF de middendemper te vervangen met een holle pijp OF een universele sportuitlaat (RJP mini einddemper). Allebei niet zo duur dus…

- mijn bumperlip in carrosserie kleur spuiten.

- comfortmodule, zodat mijn ramen sluiten zodra ik mijn auto op slot gooi. Vooral mijn dakraam vergeet ik wel eens waardoor ik terug naar de auto moet lopen om em te sluiten.

- toevallig heb ik hier nog een PaceCar Stroboscoop liggen dus die ga ik ook ergens in de grill proberen weg te werken zodoende deze niet opvalt bij oom Agent.

- achterin heb ik de versterkers ( 1 voor mn sub en 1 voor mn speakers ) al weggewerkt met neon e.d. Alleen moet ik de ‘speakerversterker’ nog goed aansluiten ( nu suist ie op de motor zogezegd, heel irritant) Zie foto’s in de bijlagen.

- een luidere toeter. Ik zit te denken aan zo’n Nautilus hoorn.
Ik gebruik em weliswaar nooit maar ach, mocht ik me gaan irriteren aan naast-elkaar-de-gehele-rijbaan-bezettende-fietsers, kan ik ze in ieder geval aan de kant krijgen.

- ik wil nog een grill gaan halen op de sloop, en dan het logo eruit zagen en deze aanpassen zodat er een doorlopende ‘balk’ in het midden loopt zegmaar.

En voor de rest nog een paar kleine dingetjes repareren/vervangen.
- Mijn motorkap bijvoorbeeld heeft enkele deuken doordat er iets opgelegd is, zoals een krat oid ( was al zo bij aankoop) Nu moet ik zeggen dat de motorkap vrij dun is van zichzelf dus is niet zo verbazingwekkend.
- Mijn rechterspiegel bevat een barst in de kap zegmaar, de zwarte rand als het ware. Deze wil ik nog gaan vervangen. Is niet echt nodig maargoed, stoort mij wel hehe

En voor de rest zit ik eigenlijk dit forum door te lezen voor leuke ideeën hehe.
Natuurlijk daarbij in het achterhoofd hebbende wat het zoal allemaal gaat kosten hehe.

Trouwens, GWHENDRIKS2, waar heeft u die extra flens vandaan? Die u bij uw uitlaat bijbesteld had. Zo’n flens is namelijk wel erg handig mocht ik overwegen om een sportuitlaat te kopen. Ik kan zo’n flens nergens los vinden.


mvg,

Ronald

Afbeelding Bijlagen
PB193989 (Large) (Medium).jpgPB193982 (Large) (Medium).jpgPB193996 (Large) (Medium).jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 19 november 2009 11:41 PM
  [ # 4 ]

Hey Ronald,

Zo’n flens heb ik bij deze bedrijf gehaald: http://www.bartebben.com.

achterin heb ik de versterkers ( 1 voor mn sub en 1 voor mn speakers ) al weggewerkt met neon e.d. Alleen moet ik de ‘speakerversterker’ nog goed aansluiten ( nu suist ie op de motor zogezegd, heel irritant)

Heb je de voedingskabel (+pluskabel) en de tulpkabel vanaf de radio appart liggen? Zo niet dan krijg je dus geruis in je speakers.De geruis is het geluid van de dynamo die je over je speakers hoort.


Mzll Gert

Profiel  
 
Ronald Suttorp
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 18-11-2009

Gepost: 20 november 2009 04:57 PM
  [ # 5 ]

Okee bedankt! Ik ga em binnenkort bestellen denk ik Smile

Ja klopt, de voedingskabel heb ik inderdaad gescheiden liggen. De + en - kabel links naar achteren en de signaalkabels rechts naar achteren.

Bij mijn pa in de auto ( waar deze spullen uit komen ) lag het ook zo, toen hoorde je ook gesuis.
Maar toen lag de minkabel op de achterbank geschroefd, dus ik zoeken op internet. Kwam erachter dat het verstandig was om ook de minkabel naar voor te trekken dus ik dat gedaan. Maar het gesuis blijft.

Dus ik ga verschillende massapunten proberen in de hoop dat het aan een slechte massa ligt.

mvg

Ronald

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook