1 van de 90
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
LN/A’s, Visa’s, C15’s, Axels te koop
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2776
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 20 november 2009 02:32 PM

Dit topic mist toch wel een beetje in deze categorie. Om een beginnetje te maken:

Leuke witte visa uit ‘86 voor € 950 met alleen een lelijk voorschermpje:
http://www.speurders.nl/overzicht/citroen-visa-11re-1986-nw-apk-55059206.html?q=citroen+visa

Rode decouverable uit ‘84 voor € 3.450:
http://www.speurders.nl/overzicht/citroen-visa-decapotable-54360569.html?q=citroen+visa

In Huizen staan ook nog steeds twee cabrio’tjes te koop, een bruine en een rode. Twee belastingvrije voor € 1000 en hij verkoopt ze ook los.
Ik ben er laatst even geweest. De bruine is jammer genoeg flink verrot aan de onderkant, de koets is nog netjes en alle onderhoudspapieren zijn er nog bij. Heeft vorig jaar nog gereden. De eigenaar was van plan de bruine op te lappen en heeft daarom de rode gekocht als donor. Echter, de staat van de bruine viel hem zo tegen dat hij de rode heeft laten keuren en de boel in de verkoop heeft gezet.

Het ging mij om de rode omdat ik niet op zoek was naar een restauratieproject maar naar een winterbakkie.
Deze ziet er redelijk uit en heeft APK tot september 2010. Er is alleen een beetje veel in gerookt, ze stottert nogal en overal is aan te zien dat de laatste eigenaar die er nog echt mee heeft gereden weinig over had voor onderhoud (geïmproviseerde koelslangen, geïmproviseerde kapontgrendeling, lelijke voorspatborden, de kilometerteller maakt herrie, de accu is dood, lelijke voorschermpjes. Allemaal van die kleine dingen.
Vreemd was dat in beide achterschermpjes een gat is geboord (die daar nu beginnen te rotten natuurlijk) en dat de a-stijl aan de bovenkant op plaatsen blauw doorschijnt, wat zou kunnen duiden op een plamuurcircus. Het voelde daar verder wel glad.
De advertentie is inmiddels verdwenen maar ik heb de gegevens van de verkoper nog wel ergens mocht je geïnteresseerd zijn.

En tot slot van deze posting een donkerblauwe uit ‘88 voor in het zuiden des lands waar nog niet zo hoog op is geboden:
http://link.marktplaats.nl/297373272

Wie volgt met meer ‘koopjes’ uit de Visa-familie?

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 22 november 2009 01:56 PM
  [ # 1 ]

Die mooie blauwe uit 1988 heeft vorig jaar ook te koop gestaan, zat een vrij forse vraagprijs aan toen, meen iets van 1100 euro, terwijl de auto qua roest ook wel wat lelijke in het zicht zittende plekken had

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 22 november 2009 06:07 PM
  [ # 2 ]

Ik zocht dit topic latast ook al, niet zo gek dat ik het niet kon vinden:

Een bijzondere? C15 die belastingvrij gaat worden

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 23 november 2009 12:04 PM
  [ # 3 ]

Lijkt mij niet zo zinvol, dit topic. Het is juist leuk als via een algemeen te koop topic fans van verschillende modellen met elkaar in contact komen in plaats van in het eigen forumhoekje te blijven hangen. Dat is nou net het leuke van het forum.

Die rolstoeler is al uitgebreid aan bod gekomen in dit draadje: http://www.citroen-forum.nl/index.php/forums/viewthread/197109/
Dat er voor de BX ooit een eigen te koop draadje is gekomen, was al jammer, maar eigenlijk ook weer niet, omdat in bovenstaand draadje bijna alleen maar beeiksen gepost werden.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 23 november 2009 05:46 PM
  [ # 4 ]

Daardoor heb ik me juist aangeleerd in elk onderdeel te kijken wat me interesseert Wink

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2776
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 23 november 2009 06:40 PM
  [ # 5 ]

Bijna elk subforum heeft z’n eigen te koop draadje dus ja, waarom hier dan niet… 

Hadden we deze al gespot? Een witte uit ‘87 met een beetje werk aan het achterspatbordje en er zijn zo te zien wat plekjes afgedekt met een wit balkje in de foto: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b1hflggz1jpa

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Chrono84
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 05-05-2005

- Visa Chrono
- C3 Picasso 1.6 HDi Exclusive
Gepost: 23 november 2009 10:50 PM
  [ # 6 ]
Midfriesland schreef:

... zijn zo te zien wat plekjes afgedekt met een wit balkje in de foto: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b1hflggz1jpa

Op één van de foto’s is op deze plek gedeeltelijke reclame te zien big surprise  Dat wilde Cor natuurlijk voorkomen Wink

http://www.mijnalbum.nl/Album-HATT6EVF en http://www.mijnalbum.nl/Album=LPT664RG

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2776
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 03 december 2009 07:12 PM
  [ # 7 ]

Een open kapje uit ‘84
http://link.marktplaats.nl/301943552

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 09 december 2009 05:11 PM
  [ # 8 ]

http://link.marktplaats.nl/303385725

Citroen Visa 87 loop of sloop

Tja als ik dit zo zie, wie redt hem van de sloop?

Profiel  
 
Grompie
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 85
Geregistreerd: 26-08-2005

Gepost: 09 december 2009 06:35 PM
  [ # 9 ]

[In Huizen staan ook nog steeds twee cabrio’tjes te koop, een bruine en een rode. Twee belastingvrije voor € 1000 en hij verkoopt ze ook los.
Ik ben er laatst even geweest. De bruine is jammer genoeg flink verrot aan de onderkant, de koets is nog netjes en alle onderhoudspapieren zijn er nog bij. Heeft vorig jaar nog gereden. De eigenaar was van plan de bruine op te lappen en heeft daarom de rode gekocht als donor. Echter, de staat van de bruine viel hem zo tegen dat hij de rode heeft laten keuren en de boel in de verkoop heeft gezet.
Het ging mij om de rode omdat ik niet op zoek was naar een restauratieproject maar naar een winterbakkie.
Deze ziet er redelijk uit en heeft APK tot september 2010. Er is alleen een beetje veel in gerookt, ze stottert nogal en overal is aan te zien dat de laatste eigenaar die er nog echt mee heeft gereden weinig over had voor onderhoud (geïmproviseerde koelslangen, geïmproviseerde kapontgrendeling, lelijke voorspatborden, de kilometerteller maakt herrie, de accu is dood, lelijke voorschermpjes. Allemaal van die kleine dingen.
Vreemd was dat in beide achterschermpjes een gat is geboord (die daar nu beginnen te rotten natuurlijk) en dat de a-stijl aan de bovenkant op plaatsen blauw doorschijnt, wat zou kunnen duiden op een plamuurcircus. Het voelde daar verder wel glad.
De advertentie is inmiddels verdwenen maar ik heb de gegevens van de verkoper nog wel ergens mocht je geïnteresseerd zijn.

[


Ik heb afgelopen maandag die rode uit Huizen gehaald.

Accu was al vernieuwd ,km teller maakte na ongeveer 50km geen geluid meer (waarschijnlijk erg droog)
Stotteren doet ze na 100km ook niet meer ,schermpjes gaan we wel een keer vernieuwen ,Dak sluit goed en lekt niet ,dus of die kapontgrendeling nou orgineel is of niet maakt mij niets uit.
En wat dat roken betreft…...............we roken zelf ,en geeft geen rotgevoel als je een sigaret opsteekt ,

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2776
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 10 december 2009 01:18 AM
  [ # 10 ]

Goed dat die cabrio uit Huizen weer een lief baasje heeft… Ik heb heel erg zitten twijfelen. ‘t Was best een leuk ding. Heeft, als gezegd, hier en daar wat aandacht nodig. Met de kapontgrendeling bedoelde ik die van de motorkap. Dat gaat nu met een stukje draad dat onder de bumper hangt Razz

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
plopmobiel
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 172
Geregistreerd: 29-04-2007

- 2CV 2cv6
- Visa leader diesel
- 2CV AK 400
Gepost: 10 december 2009 10:18 PM
  [ # 11 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

http://link.marktplaats.nl/303385725

Citroen Visa 87 loop of sloop

Tja als ik dit zo zie, wie redt hem van de sloop?


Mmmmm die auto die ken ik….heb ik in mei verkocht. Het is origineel een leader uitvoering. Heb toen gevraagd dat als hij ooit de visa wilde verkopen dat mij als eerste moest inlichten….tja helaas is hij dat vergeten. Interieur van deze leader is nog vrij mooi en het motortje loopt ook echt als een zonnetje. Ik hoorde dat iemand deze auto al voor 250 kon ophalen.

Plop

doet toch wel zeer deze advertentie

Follow the leader

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2776
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 11 december 2009 10:58 AM
  [ # 12 ]

Tsjonge, die heeft het snel opgegeven dan… en meteen naar de sloop, toe maar weer.
Zo te zien best een leuk auto’tje. Was er, behalve de paar dingen die in de advertentie genoemd worden, nog meer mee mis toen jij ‘m verkocht?

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
Maurice van Mourik
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006

- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Gepost: 15 december 2009 08:08 PM
  [ # 13 ]

(Bod gedaan, geaccepteerd door de plaatser cheese )

Misschien rijdt de auto eerdaags rond in Enschede!

Hoe ziet het er bij het schutbord en de andere visaplekjes uit?

Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist

Profiel  
 
C15GrandVolume
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008

- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Gepost: 15 december 2009 08:18 PM
  [ # 14 ]

Sjongejonge Maurice, je kunt het ook niet laten hè??

Leuk man! very good

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 18 december 2009 02:58 PM
  [ # 15 ]
Maurice van Mourik schreef:

(Bod gedaan, geaccepteerd door de plaatser cheese )

Misschien rijdt de auto eerdaags rond in Enschede!

Hoe ziet het er bij het schutbord en de andere visaplekjes uit?

Gekke verzamelaar Smile Goed bezig man!

Profiel  
 
 
1 van de 90
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook