Waarom niet een centrale plek voor suggesties, opmerkingen, fouten, bugs e.d.
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2776
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 28 december 2009 01:42 AM

Dit is verwarrend. Ik kom met een opmerking over een smiley en omdat het er over gaat meldt ik meteen een foutje in de code van een andere smiley.

Daar wordt vervolgens op gereageerd met de opmerking dat er een aparte plek is voor het melden van bugs en hatsjee, de draad wordt meteen gesloten.

Nu vraag ik me alleen af waarom mijn opmerking zo specifiek bij de bugs hoort. Een bug interpreteer ik als een probleem aangaamde het functioneren van het forum. Smileys vind ik niet belangrijk genoeg om daar te melden. 

Wellicht is het een idee om bugs, suggesties, opmerkingen enz. centraal te houden?
En dat is dan wel weer een overduidelijk suggestie. Toch? tongue wink

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 28 december 2009 01:58 AM
  [ # 1 ]
Midfriesland schreef:

Een bug interpreteer ik als een probleem aangaamde het functioneren van het forum. Smileys vind ik niet belangrijk genoeg om daar te melden.

Wij wel. Maar dat had mijn collega al duidelijk gemaakt.
Hierdoor behouden de ontwikkelaars het overzicht zonder dat ze veel tijd moeten steken in het doorworstelen van een topic.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook